berj Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 ik heb nu wel duizend keer geporbeerd de nieuwe live update via LIVE in de game maar bij mij blijft hij altijd ongeveer op 90%. heeft iemand dit ook gehad of moet ik hier 2 uur op gaan staan wachten?! alvast bedankt berj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Download patch 3 dan gewoon handmatig vanaf de site van Rockstar. De kans is groot dat het dan wel lukt. Of heb je misschien een illegale versie van GTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
berj Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Download patch 3 dan gewoon handmatig vanaf de site van Rockstar. De kans is groot dat het dan wel lukt.Of heb je misschien een illegale versie van GTA? neej neej heb gewoon de echte gta cd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Download dan de patch handmatig. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
berj Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 oke ben em nu aan het downloaden nog 13 min, als het dan niet goed gaat weet ik het ook niet meer maar denk wel dat het goed komt. bedankt dude:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 oke ben em nu aan het downloaden nog 13 min, als het dan niet goed gaat weet ik het ook niet meer maar denk wel dat het goed komt. bedankt dude:) 13 min, dan heb je wel een traag internet denk ik. mss dat het daardoor komt dat je bleef hangen op 90%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.