cripsleader Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) Iets over mezelf GTA San Andreas vind ik de beste game die er is! lekker vrij zijn en rondlopen waar je maar wilt. Je kunt dan ook vanalles ermee doen, en het spel zelfs veranderen modden natuurlijk. Ik begon 4 jaar geleden emt modden ik had heel San Andreas in Nederlandse style gemaakt voor gtaforums.nl helaas kreeg mijn computer een virus en zijn al die bestanden verloren gegaan!! Nu is mijn vraag ben jij een ervaren modder en wil je helpen een Nederlandse gta te maken? Wat voor mensen zoek ik? Ik zoek allereerst mensen met gedult en positief karakter, waarom omdat je gedult voor het modden moet hebben en niet halverwegen de handen in je zak steekt. Verder moet je natuurlijk veel ervaring hebben in het modden, zoals texturen van autos enz. Wat gaan we doen? Ik ben bezig om een plattegrond te maken van Amsterdam deze is en de gta sa kleuren. veel mensen moeten helpen willen we dit kunnen maken het is denk ik iets kleiner dan gta vc. We gaan dus een nieuw eiland maken met een Amsterdamse style, en story. Wie werken er aan de mods? Dat is verschillend, liucht eraan wat je kunt maar alle hulp is welkom! Ik wil bij het team en heb ervaring wat nu? Stuur een soort van solicitatie e-mail naar Vertel waarom jij bij het team moet horen en zeg over je ervaringen en vele vaardigheden binnen het modden. Je zult snel een e-mail terug krijgen met daarin of je bent aangenomen. Ook voor een gouden tip ben je welkom stuur je idee gerrust maar naar ons toe en wij zullen het erin zetten! Ik hoop dat er ervaren modders tussen zitten die een nieuwe start willen gaan maken met de GTA SA Amsterdam Mod Over paar dagen staat de screenhot op het forum! ik ga eerst 8 dagen naar rhodos daarna ben ik terug Bewerkt: 24 juni 2009 door cripsleader E-mailadres verwijderd, dit is niet toegestaan. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 ik hoop dat je de mensen kan vinden , maar krijg je geen problem als je echte merken gaat gebruiken in games zonder die echte merken er van weten het idee is verder leuk allemaal hoop dat je er eenmooie game kan uithaalt , succes verder Reageren
Beagle Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Misschien is het handig even wat eigen werk dat je gemaakt hebt te laten zien, ik denk niet dat mensen zomaar gaan joinen bij iemand waar je niet weet of hij het zelf überhaupt wel kan, en of het geen newbie is in modding. Veel succes Reageren
LSR Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 hee zelf ben ik geen modder maar kzet ze alleen maar in SA maar kan je vertellen wanneer ze klaar zijn? Reageren
cripsleader Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 heezelf ben ik geen modder maar kzet ze alleen maar in SA maar kan je vertellen wanneer ze klaar zijn? Ik heb geen id het licht eraan of er mensen willen helpen ik kan zelf niet dingen veranderen of plaatsen zoals gebouwen wel heb ik heeel veel ervaring met texture ik ben nu bezig om te kijken waar we eventueel grachten kunnen plaatsen in san fierro het is lastig omdat alles heuvelachtig is verder zal ik nog f kijken of ik nog wat winels kan veranderen ook ga ik vandaag nog f staartnamen veranderen als hij klaar is horen jullie het ik heb een hyves waar screenhosts opstaan ik heb de laagste grafics kaart voor gta sa dus bij jullie zal hij nog mooier zijn Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik zou wel scripter kunnen zijn, ik script nog wel eens wat SCM. En niet tegen je mod, maar ik heb ooit een screen gezien van een mod die zo'n plaatsnaambord verandert, en daar was de originele tekst nog in. Er werd toen gezegd dat de tekst erin hardcoded is, oftewel moeilijk weg te krijgen. Reageren
cripsleader Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik zou wel scripter kunnen zijn, ik script nog wel eens wat SCM.En niet tegen je mod, maar ik heb ooit een screen gezien van een mod die zo'n plaatsnaambord verandert, en daar was de originele tekst nog in. Er werd toen gezegd dat de tekst erin hardcoded is, oftewel moeilijk weg te krijgen. Duck je bent van harte welkom bij het team ik heb loacties gevonden waar we grachten kunne maken in San Fierro ga maar eens naar de Ocean Flats daar staan huizen met daartussen een aantal brandgangen die we mooi kunnen vervangen door grachten verder moet eigenlijkn die gracht naar de zee lopen maar dat is te moeilijk denk ik ik ga nu f die huizen bij de Ocean Flats veranderen die standaardkleuren zijn neit goed ik maak er gewoon bakstenen van zoals in Amsterdam we hebben nog steeds modders nodig intresse mail naar gtasadutchmodders(at) gmail DOT com Reageren
cripsleader Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik zou wel scripter kunnen zijn, ik script nog wel eens wat SCM.En niet tegen je mod, maar ik heb ooit een screen gezien van een mod die zo'n plaatsnaambord verandert, en daar was de originele tekst nog in. Er werd toen gezegd dat de tekst erin hardcoded is, oftewel moeilijk weg te krijgen. Duck je bent van harte welkom bij het team ik heb loacties gevonden waar we grachten kunne maken in San Fierro ga maar eens naar de Ocean Flats daar staan huizen met daartussen een aantal brandgangen die we mooi kunnen vervangen door grachten verder moet eigenlijkn die gracht naar de zee lopen maar dat is te moeilijk denk ik ik ga nu f die huizen bij de Ocean Flats veranderen die standaardkleuren zijn neit goed ik maak er gewoon bakstenen van zoals in Amsterdam we hebben nog steeds modders nodig intresse mail naar gtasadutchmodders(at) gmail DOT com Hoi iedereen ik heb vandaag amsterdamse straten gamaakt ze zijn best gaaf! de wijk hashburry ken je niet meer terug de hippys zijn daar verleden tijd ik van vandaag weer aan de huizen werken Reageren
qum Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hey, Lijkt me best vet. Jammer genoeg begin ik pas net met modding. veel succes. Reageren
cripsleader Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Ik ben druk bezig met de kaart te maken intresse? stuur e-mail naar gtasadutchmodders(at) gmail DOT com Help mee aan een Nederlandse gta! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.