Jump to content

[DVD]Rippen-grootte kleiner maken.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey guys! :)

Ik bekijk graag films op m'n PSP, maar steeds films downloaden is nogal kutjes als je een hele DVDcollectie hebt liggen. Nu, wat heeft MP nu weer voor probleem, zal je denken. Nou, je hebt I'mTooDVDTooPSPCOnverter hé, wel, die ript en converteert je DVD. Wel, ik heb al vele opties geprobeerd in dat programa, maar hij blijft ongelofelijk baggere kwaliteit afleveren. Weet iemand een manier hoe ik DVD's zonder al te veel gekloot(kraakprogramma's voor die beveiliging) kan rippen? Het is dus niet om DVD's te verspreiden ofzo, als een vriend een film van me wil kijken, geef ik hem wel de DVD. En nee, ik ben geen uploader van torrents, dus daar dient het ook niet voor. Gewoon een programma waarmee ik m'n filmpjes in mooie kwaliteit kan rippen, liefst met behoud van keuze audio/ondertiteling, en dan nog een programma waarmee ik de grootte kan kleiner maken. Converteren voor m'n PSP kan ik zelf al. Degene die me hierbij helpt, ben ik zeer, zeer dankbaar.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Geplaatst: (bewerkt)

CloneDVD mobile? Vind ik goed werken (ook voor PSP)..

@hieronder, mp4 ja, CloneDVD movile is trouwens gemaakt voor iPod/PSP

@MP nog meer hieronder, jammer ik dacht dat het beter werkte (heb hem één keer gebruikt)

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Je kan hele mooie rips maken met AutoGK, die zet het dan om naar .avi ,

maar welk formaat heb je nodig voor PSP? Mp4 toch?

:D

Geplaatst:

Dan gebruik ik morgen die CloneDVD eens...:) Bedankt jongens, ik laat wel iets weten of het wel of niet werkt(naar behoren). :)

Die CloneDVD is niet echt het van het, ik kan niet kiezen welke taal en ondertiteling hij instelt. Jammer, maar helaas. Ik ga vandaag nog die AutoGK proberen.

Edit: Die AutoGK is al even waardeloos al CloneDVD, je moet zelf die bestanden kiezen die op je DVD staan, weetikveel welke ik moet kiezen...:bonk: Is er geen andere mogelijkheid?

Mvg,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Die CloneDVD is niet echt het van het, ik kan niet kiezen welke taal en ondertiteling hij instelt. Jammer, maar helaas. Ik ga vandaag nog die AutoGK proberen.

Edit: Die AutoGK is al even waardeloos al CloneDVD, je moet zelf die bestanden kiezen die op je DVD staan, weetikveel welke ik moet kiezen...:bonk: Is er geen andere mogelijkheid?

Mvg,

MP.

Als je een DVD hebt moet je met AutoGK de .ifo van het grootste bestand nemen.

Dat is dus meestal VIDEO_01_0, VIDEO_01_1 enz..

Dan kan je er zeer mooie rips van maken! :D

Geplaatst:
Jammer genoeg zijn er tientallen van die bestanden, geen beginnen aan..

Je moet gewoon de IFO file hebben. Wat je trouwens ook nog zou kunnen proberen is Movie2x PSP Video converter, een erg goed gratis programma. DVD in de speler, IFO file via het programma selecteren, selecteren welke ondertiteling je eronder wilt, de resolutie selecteren en converteren maar!

Ik zal het straks eens proberen. :)

Edit:

*Ongelofelijke diepe zucht*

Stel ik hem in op 'Full Screen', verneukt ie de resolutie in een mooie rechthoek(die rechtop staat). Ik had nochtans 'FUll Screen' ingesteld hoor...Nog eenmaal probeer ik het met die converter, daarna mogen nieuwe ideeën binnenstromen.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik zal het straks eens proberen. :)

Edit:

*Ongelofelijke diepe zucht*

Stel ik hem in op 'Full Screen', verneukt ie de resolutie in een mooie rechthoek(die rechtop staat). Ik had nochtans 'FUll Screen' ingesteld hoor...Nog eenmaal probeer ik het met die converter, daarna mogen nieuwe ideeën binnenstromen.

Welk programma heb je het nu over?

Geplaatst:
Movie2x PSP Video Converter..

Je moet ook niet zoveel instellingen aanpassen. Als je niets veranderd, en gewoon je video selecteerd wordt de kwaliteit perfect.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...