dekleineabtshoeve Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 ik ben nu bij en job die je moet doen voor little jacob het is die ene dat je een pakketje met de auto moet vervoeren een oude en die naar een brug of zoiets moet brengne maar ik weet niet wat ik daarna moet doen? alvast bedankt voor de hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 WikiGTA is your friend. Ik denk dat daar alle info staat die je nodig hebt, mocht dit niet het geval zijn: vraag erop los! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dekleineabtshoeve Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 WikiGTA is your friend. Ik denk dat daar alle info staat die je nodig hebt, mocht dit niet het geval zijn: vraag erop los! dan mag jij het mijn aanwijzen want ik kan het niet vinden sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 WikiGTA is your friend. Ik denk dat daar alle info staat die je nodig hebt, mocht dit niet het geval zijn: vraag erop los! dan mag jij het mijn aanwijzen want ik kan het niet vinden sorry Hanneswasco geeft je net de link naar een pagina van WikiGTA die de gehele missie van jou uitlegt. Hier de link nog eens dan: http://nl.wikigta.org/wiki/Drug_Delivery_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dekleineabtshoeve Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 WikiGTA is your friend. Ik denk dat daar alle info staat die je nodig hebt, mocht dit niet het geval zijn: vraag erop los! dan mag jij het mijn aanwijzen want ik kan het niet vinden sorry Hanneswasco geeft je net de link naar een pagina van WikiGTA die de gehele missie van jou uitlegt. Hier de link nog eens dan: http://nl.wikigta.org/wiki/Drug_Delivery_(GTA_IV) oke ik dank u allen hartelijk het is me gelukt!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.