Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik heb mijn Photoshop CS3 fijn in het Nederlands, alleen (bijna) alle tutorials gaan via de Engelse Photoshop, dus waar kan ik de taal instellen?

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

Nergens, helaas... Tenzij je wilt overwegen om een Engelse versie aan te schaffen. Met deze deze vertaling kun je echter ook al een heel eind komen. :)

Geplaatst:
Nergens, helaas... Tenzij je wilt overwegen om een Engelse versie aan te schaffen. Met deze deze vertaling kun je echter ook al een heel eind komen. :)

Bedankt, is heel handig die site van je :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Is er een site waar de toturials in het NEDERLANDS zijn. want dat is handiger dan vertalen.

Er zijn wel een aantal Nederlandse sites waar je tutorials kunt vinden, maar deze gebruiken over het algemeen ook de Engelse versie. Echt veel keus heb je dus niet.

ShootnShop

Photoshop Tutorials

Geplaatst:

Jah maar bij die vertalingen moet je zelf weer de 2 woorden die bij elkaar horen zoeken want ze staan niet naast elkaar. Je zit met een aardig probleem.

Geplaatst:
Is er een site waar de toturials in het NEDERLANDS zijn. want dat is handiger dan vertalen.

Er zijn wel een aantal Nederlandse sites waar je tutorials kunt vinden, maar deze gebruiken over het algemeen ook de Engelse versie. Echt veel keus heb je dus niet.

ShootnShop

Photoshop Tutorials

Deze geven ook beide engelse vertalingen, maar ik heb al een kleine site gevonden die Nederlandse turorials geven, maar als iemand nog wat te binnen schiet, wel even posten!!!

DIT is trouwens die site.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...