The Hulk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) Zoals jullie misschien al gezien hebben is er het topic: Commercial Touch in het Graphics Forum. De volgende challenge van de Commercial Touch bestaat uit een Bacardi Reclame maken. Dit is mijn eerste echte officiële challenge. Hoewel ik niet zo goed ben met Photoshop heb ik toch maar wat gemaakt. En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik zou graag tips/hints willen zodat ik mijn reclame zou kunnen verbeteren. En een cijfer zou ook wel fijn zijn. Versie 1: Versie 2: Ik vind hem voor mijn doen erg goed gelukt. EDIT: Ik heb een Versie 2 gemaakt! Bewerkt: 5 juni 2009 door The Hulk Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Heb jij de fles ook onder handen genomen? Zo ja, dan heb je de fles echt superb gedaan Ik vind de letters alleen niet zo geslaagd. Ze passen niet echt bij het hele plaatje. Het bovenste wel, maar de onderste zien er behoorlijk standaard bij. Ze passen er gewoon niet. Misschien had je het lettertype dat ook op de fles staat moeten gebruiken, dan ziet het er wel toppie uit. Al met al, zeer goed geslaagd. 8/10 (jammer van het lettertype) Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Heb jij de fles ook onder handen genomen? Zo ja, dan heb je de fles echt superb gedaan Ik vind de letters alleen niet zo geslaagd. Ze passen niet echt bij het hele plaatje. Het bovenste wel, maar de onderste zien er behoorlijk standaard bij. Ze passen er gewoon niet. Misschien had je het lettertype dat ook op de fles staat moeten gebruiken, dan ziet het er wel toppie uit. Al met al, zeer goed geslaagd. 8/10 (jammer van het lettertype) Bedankt! Niemand meer? Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Heb jij de fles ook onder handen genomen? Zo ja, dan heb je de fles echt superb gedaan Ik vind de letters alleen niet zo geslaagd. Ze passen niet echt bij het hele plaatje. Het bovenste wel, maar de onderste zien er behoorlijk standaard bij. Ze passen er gewoon niet. Misschien had je het lettertype dat ook op de fles staat moeten gebruiken, dan ziet het er wel toppie uit. Al met al, zeer goed geslaagd. 8/10 (jammer van het lettertype) Bedankt! Niemand meer? Omdat niemand reageert heb ik een Versie 2 gemaakt: Welke vinden jullie mooier? Bewerkt: 5 juni 2009 door The Hulk Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Ik vind eigenlijk de 1e het mooist, want het heeft een lekker, en leesbare tekst. Versie 2 is het tekst rood naar wit. Dat past wel, alleen je merkt het dan niet zo goed, want het fles zelf is ook nogal witkleurig. Iedergeval je krijgt van mij een voldoende: 8,5 / 10! Bewerkt: 6 juni 2009 door Illuminati Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.