Jump to content

websites op gta4


xthessjuhx

Recommended Posts

Er staan sites bij die bijv. een walktrough aangeeft, maar de websites zijn niet echt ergens voor bedoeld. Meeste alleen maar voor reclames in GTA IV. Of een verboden site door de FBI als je die intypt krijg je 4 sterren politie achter je aan. Maar er word niet echt iets mee bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com kan je va alle nuttige informatie vinden zoals: waar alle wapens liggen verstopt, waar alle auto's voor Stevie zijn, waar alle random chracters zijn, enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com kan je va alle nuttige informatie vinden zoals: waar alle wapens liggen verstopt, waar alle auto's voor Stevie zijn, waar alle random chracters zijn, enz.

Is dat niet een soort cheat? Tis leuker om er zelf achter te komen iig.

Op het internet van GTA heb je ook een soort "Startpagina" die verwijst naar grappige pages en handige/nuttige info.

Gewoon een beetje rondkijken. Je kunt, indd, o.a. daten of dingen voor je mobiel aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij hadden ze toch het internet ietsje meer mogen uitbreiden.

Want zo heb je een site waar je zogezegd auto's kan kopen.

Dan bel je naar die mensen en dan lukt het niet omdat het telefoon nummer niet bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij hadden ze toch het internet ietsje meer mogen uitbreiden.

Want zo heb je een site waar je zogezegd auto's kan kopen.

Dan bel je naar die mensen en dan lukt het niet omdat het telefoon nummer niet bestaat.

Niet genoeg sites? Of wat bedoel je?

Kijk bij Program Files\Rockstar Games\GTA4\Grand Theft Auto IV\pc\html

Daar staat de lijst met sites

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij hadden ze toch het internet ietsje meer mogen uitbreiden.

Want zo heb je een site waar je zogezegd auto's kan kopen.

Dan bel je naar die mensen en dan lukt het niet omdat het telefoon nummer niet bestaat.

Niet genoeg sites? Of wat bedoel je?

Kijk bij Program Files\Rockstar Games\GTA4\Grand Theft Auto IV\pc\html

Daar staat de lijst met sites

Er zijn genoeg sites maar de mogelijkheden om er iets mee te doen zijn minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com kan je va alle nuttige informatie vinden zoals: waar alle wapens liggen verstopt, waar alle auto's voor Stevie zijn, waar alle random chracters zijn, enz.

Is dat niet een soort cheat? Tis leuker om er zelf achter te komen iig.

Nee het is geen cheat, het heeft dan ook geen uitwerking op je game. Dus er wordt niks geblokkeerd, wel kan ik je aanraden om de site niet te gebruiken. Je moet de site telkens weer opnieuw intypen. Terwijl Wikigta stukken handiger is. Dat is namelijk Nederlands, en je kunt het eventueel uitprinten waardoor je het gewoon naast je game kan leggen. Scheelt een hoop moeite.

Voor meer leuke websites kan je hier eens kijken, daar staan ook leuke bij. Nuttiger hoeft het van mij niet eigenlijk. Het is zo wel voldoende, oké dat je die auto's dan ook kon kopen was wel grappig geweest. Maar echt nuttig is het niet, daten en ringtones downloaden is voor mij voldoende..

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com kan je va alle nuttige informatie vinden zoals: waar alle wapens liggen verstopt, waar alle auto's voor Stevie zijn, waar alle random chracters zijn, enz.

Is dat niet een soort cheat? Tis leuker om er zelf achter te komen iig.

Nee het is geen cheat, het heeft dan ook geen uitwerking op je game. Dus er wordt niks geblokkeerd, wel kan ik je aanraden om de site niet te gebruiken. Je moet de site telkens weer opnieuw intypen. Terwijl Wikigta stukken handiger is. Dat is namelijk Nederlands, en je kunt het eventueel uitprinten waardoor je het gewoon naast je game kan leggen. Scheelt een hoop moeite.

Voor meer leuke websites kan je hier eens kijken, daar staan ook leuke bij. Nuttiger hoeft het van mij niet eigenlijk. Het is zo wel voldoende, oké dat je die auto's dan ook kon kopen was wel grappig geweest. Maar echt nuttig is het niet, daten en ringtones downloaden is voor mij voldoende..

Op die site staan wel een paar cheats, dat je een nummer moet bellen en dan krijg je bijvoorbeeld een FIB Buffalo of een motor (ligt eraan welk nummer je belt). Als je dat nummer intypt staat er cheat activated

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com kan je va alle nuttige informatie vinden zoals: waar alle wapens liggen verstopt, waar alle auto's voor Stevie zijn, waar alle random chracters zijn, enz.

Is dat niet een soort cheat? Tis leuker om er zelf achter te komen iig.

Nee het is geen cheat, het heeft dan ook geen uitwerking op je game. Dus er wordt niks geblokkeerd, wel kan ik je aanraden om de site niet te gebruiken. Je moet de site telkens weer opnieuw intypen. Terwijl Wikigta stukken handiger is. Dat is namelijk Nederlands, en je kunt het eventueel uitprinten waardoor je het gewoon naast je game kan leggen. Scheelt een hoop moeite.

Voor meer leuke websites kan je hier eens kijken, daar staan ook leuke bij. Nuttiger hoeft het van mij niet eigenlijk. Het is zo wel voldoende, oké dat je die auto's dan ook kon kopen was wel grappig geweest. Maar echt nuttig is het niet, daten en ringtones downloaden is voor mij voldoende..

Op die site staan wel een paar cheats, dat je een nummer moet bellen en dan krijg je bijvoorbeeld een FIB Buffalo of een motor (ligt eraan welk nummer je belt). Als je dat nummer intypt staat er cheat activated

Ik vind zulke dingen onrealistisch, en het zijn in principe gewoon cheats.

Hoe zit het eigenlijk met die cheats? Als je die gebruikt kun je je archievments niet meer halen toch?

Dat vind ik anders wel tof, no-cheaters die spellen uitspelen +1 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zulke dingen onrealistisch, en het zijn in principe gewoon cheats.

Hoe zit het eigenlijk met die cheats? Als je die gebruikt kun je je archievments niet meer halen toch?

Dat vind ik anders wel tof, no-cheaters die spellen uitspelen +1 :tu:

Of je cheat of niet, wat boeit het.

Zolang het maar niet op MP gebeurt.

Cheats gebruik je om fun te maken of om het spel makkelijker te maken.

Ikzelf gebruik trainers (cheats) en dat is pas dikke fun! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...