Jump to content

IE doet het niet


rakker126

Recommended Posts

Gebruik je de nieuwste versie van Internet Explorer? Als Chrome (want dat bedoel je toch met GC?) wel gewoon werkt, lijkt me het niet dat het aan je internetverbinding ligt. Je hebt ook niet iets aan je netwerkinstellingen veranderd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bleek een trojan te hebben in IE map...

Is er een mogelijkheid om opnieuw te installeren, de browser werkt nu voor geen meter :N

Je kan de browser gewoon verwijderen bij software in het configuratiescherm. Trouwens ik denk dat je hem ook wel gewoon opnieuw kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel raar, verwijderen kan gewoonweg niet.

Hij zegt dat ik er de rechten niet voor heb, wanneer ik het handmatig wil proberen. Ik kan het dus gewoonweg niet verwijderen... Op die manier kan ik mijn favoriete browser niet meer gebruiken... weeeeeh :cry:

Het staat ook al niet bij het configuratiescherm :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog toen mn vader zn internet wou verwijderen, hij wist ook niet hoe. Hij had gegoogled en toen ik bij hem kwam kijken 15min later zat hij helemaal in de BIOS. Toen vroeg ik wat hij daar deed en zei hij: Internet verwijderen :7. Dus waarschijnlijk moet je in de BIOS zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog toen mn vader zn internet wou verwijderen, hij wist ook niet hoe. Hij had gegoogled en toen ik bij hem kwam kijken 15min later zat hij helemaal in de BIOS. Toen vroeg ik wat hij daar deed en zei hij: Internet verwijderen :7 . Dus waarschijnlijk moet je in de BIOS zoeken.

In de BIOS je browser verwijderen? Ik wil wel eens weten hoe die dat geflikt heeft dan :puh: .

Wat Rakker het beste kan doen is Revo Unstaller downloaden. Die spoort automatisch alle geïnstalleerde programma's op en dan kan je die zo volledig mogelijk verwijderen. Internet Explorer selecteren in de lijst met geïnstalleerde programma's, rechtsklik-> deïnstalleren, gevorderd selecteren en op ok drukken. Nu gaat hij eerst de ingebouwde deïnstaller starten waardoor de fout ontstaat dat je de rechten niet hebt. Gewoon op oke klikken en weer terug gaan naar Revo unstaller. Nu kan je in dat aparte schermpje van de deïnstallatie van IE volgende kiezen en dan gaat hij je hele computer scannen op restbestanden. Alles selecteren->alles wissen, idem dito met de registerverwijzingen, waarschijnlijk je computer herstarten omdat bestanden in gebruik waren en dan ben je van IE af.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt ook niet, staat niet in de lijst :cry:

Vreemd, dan denkt Windows dus dat het programma al niet meer bestaat. Heb je al geprobeerd IE opnieuw te downloaden en te installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel moeilijk op om Internet Explorer te verwijderen omdat het in Windows geïntegreerd zit. (Volgens mij) Ik had ooit iets gelezen over Microsoft die IE uit windows moest verwijderen (Net als WMP in die Vista N series), maar dat het niet kon omdat het OS dan gewoonweg een deel zou missen. IE is een deel van Windows.

Volgens mij zat het zo in elkaar en is het daardoor bijna onmogelijk om IE te verwijderen. Probeer anders gewoon eens de map Internet Explorer in Program Files te verwijderen en dan opnieuw IE te installeren, ik weet alleen niet zeker of dat helemaal goed gaat.

Dat BIOS verhaal lijkt me vreemd, aangezien de BIOS de hardware aanstuurd en verder niet echt veel met je programma's in je OS te maken heeft.. beetje vreemd.

RoL0

Edit: Als je hem uit Program Files verwijder, draai dan Windows Installer Clean Up even, anders kan dat problemen geven met de installatie

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...