Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien met de NATTE VINGER TOOL of UITVLOEIEN (Filter -> Uitvloeien) (Engelse namen weet ik niet).

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:
Hoe kun je dit effect maken in Photoshop?

Met de Radial Blur (Filter > Blur > Radial Blur). De onderstaande instellingen moet je overnemen:

post-7574-1244054347.png

Voor 'X' vul je natuurlijk een eigen waarde in. Hiervoor geldt: Hoe hoger, hoe vager.

Geplaatst:
Hoe kun je dit effect maken in Photoshop?

Met de Radial Blur (Filter > Blur > Radial Blur). De onderstaande instellingen moet je overnemen:

post-7574-1244054347.png

Voor 'X' vul je natuurlijk een eigen waarde in. Hiervoor geldt: Hoe hoger, hoe vager.

Ow, Ik ben ook pas een beginner :puh:, Maar ook bedankt van mij, is een handige functie.

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

De natte vinger tool :tu:

^_^

Ik zal het direct eens proberen, bedankt alvast voor de hulp.

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Ik denk dat wat -Matthijs- heeft gepost beter zal werken, maar je kan het altjd proberen ^_^

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Ik denk dat wat -Matthijs- heeft gepost beter zal werken, maar je kan het altjd proberen ^_^

Ik heb die van Matthijs geprobeerd en hij werkt! Bedankt!

Hoe kom je in godsnaam aan de NATTE VINGER tool? :D

de NATTE VINGER TOOL

^_^

Natte vinger is Engels Nederlands voor Smudge. Je krijgt het effect alsof je met een natte vinger over verf heengaat ofzo. Het fijne weet ik er ook niet van. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Natte vinger is Engels Nederlands voor Smudge. Je krijgt het effect alsof je met een natte vinger over verf heengaat ofzo. Het fijne weet ik er ook niet van. :puh:

Dan weet ik nu eindelijk wat de smudge tool is.

Geplaatst:
Het ingedrukte icoontje is de "Smudgte tool", oftewel Natte vinger :puh:

post-80436-1244140177_thumb.png

Ik vind het echt zo grappig klinken...''natte vinger tool'' :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Sorry , maar ik krijg het niet voor mekaar als ik het doe pakt hij alles en ik kan niet gericht kiezen op 1 woord of gebied ofzo.

Geplaatst:
Sorry , maar ik krijg het niet voor mekaar als ik het doe pakt hij alles en ik kan niet gericht kiezen op 1 woord of gebied ofzo.

Duplicate eerst de layer waarop je dit effect wilt toepassen, pas daarna gum je met een soft round brush op het woord dat je scherper wilt hebben. Op deze manier komt je originele layer tevoorschijn.

Duplicate eerst de layer waarop je dit effect wilt toepassen, pas daarna gum je met een soft round brush op het woord dat je scherper wilt hebben. Op deze manier komt je originele layer tevoorschijn.

Bedankt man . Ik wilde een mooie achtergrond maken voor mijn pc (misschien ook voor mijn website).

EDIT: Waar vind ik die Soft Round Brush.

Bewerkt: door gamekingz
Geplaatst:
EDIT: Waar vind ik die Soft Round Brush.

De soft round brush zit standaard in je brush tools. Het is een soort brush met een uitloop effect, een met zachte randen, in plaats van direct solide vormen. Dit zijn deze vormen met andere woorden;

155t1cj.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...