Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien met de NATTE VINGER TOOL of UITVLOEIEN (Filter -> Uitvloeien) (Engelse namen weet ik niet).

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:
Hoe kun je dit effect maken in Photoshop?

Met de Radial Blur (Filter > Blur > Radial Blur). De onderstaande instellingen moet je overnemen:

post-7574-1244054347.png

Voor 'X' vul je natuurlijk een eigen waarde in. Hiervoor geldt: Hoe hoger, hoe vager.

Geplaatst:
Hoe kun je dit effect maken in Photoshop?

Met de Radial Blur (Filter > Blur > Radial Blur). De onderstaande instellingen moet je overnemen:

post-7574-1244054347.png

Voor 'X' vul je natuurlijk een eigen waarde in. Hiervoor geldt: Hoe hoger, hoe vager.

Ow, Ik ben ook pas een beginner :puh:, Maar ook bedankt van mij, is een handige functie.

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

De natte vinger tool :tu:

^_^

Ik zal het direct eens proberen, bedankt alvast voor de hulp.

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Ik denk dat wat -Matthijs- heeft gepost beter zal werken, maar je kan het altjd proberen ^_^

Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Ik denk dat wat -Matthijs- heeft gepost beter zal werken, maar je kan het altjd proberen ^_^

Ik heb die van Matthijs geprobeerd en hij werkt! Bedankt!

Hoe kom je in godsnaam aan de NATTE VINGER tool? :D

de NATTE VINGER TOOL

^_^

Natte vinger is Engels Nederlands voor Smudge. Je krijgt het effect alsof je met een natte vinger over verf heengaat ofzo. Het fijne weet ik er ook niet van. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:
de NATTE VINGER TOOL

^_^

Natte vinger is Engels Nederlands voor Smudge. Je krijgt het effect alsof je met een natte vinger over verf heengaat ofzo. Het fijne weet ik er ook niet van. :puh:

Dan weet ik nu eindelijk wat de smudge tool is.

Geplaatst:
Het ingedrukte icoontje is de "Smudgte tool", oftewel Natte vinger :puh:

post-80436-1244140177_thumb.png

Ik vind het echt zo grappig klinken...''natte vinger tool'' :D

• 3 weken later...