Jump to content

Website voor COD 4 Clan.


Djmaddox

Recommended Posts

Djmaddox, heb je al een keuze kunnen maken

Stanboy96 :cya:

De tweede leader van mn clan is de laatste tijd niet meer online geweest, dus ik kan niet vragen wat hij liever heeft. Ik denk Ucoz maar het kan natuurlijk ook een ander zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

neem ze gewoon alle bij zo heb je meer ruimte voor de pics en stuff want zoveel ruimte krijg je denk niet bij alle 2,

ik deed dat vroeger ook name gewoon 40 (lied gewoon elke clan members een account aanvragen) en zo die

freewebs accounts aan mekaar verbindende al die sites samen geef toch iets grotere ruimte om te gebruiken

alleen we zijn nu hellaas gestopt maarja ik ben zelf verder gegaan heb die accounts niet meer

alle pasworden zijn hellaas met de oudere pc uitgebrandt

en ja er is nog er een moet die straks eve opzoeken nadat terug bent van me werk....

clansitemanager.com is ook gratis weet alleen nog niet hoe groot de ruimte er nog is

vroeger kreeg je 100mb maar dat zal er nu niet meer zo zijn

heb dit net eve in 10 min inmekaar gegooit :puh:Silver Crusaders

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hai, ik weet wel wat goede websitemaker:

Everyoneweb

Websitemaker

Freewebs

Gratis domeinen:

Joynic

.TK

Dat was info wat ik kon geven als je voor Everyoneweb een gratis layout wilt kan ik een layout gratis voor je maken stuur mij dan een PB of een >>> Door Thundercover: E-mailadres verwijderd. Het posten van e-mailadressen is hier niet toegestaan.<<<.

Groetjes, Martin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm die ik gebruik is ook goed zonder spam en reclame. Ideaal voor reclames :Xtreemhost

En met subdomeinen heb je er iets van 5/6 verschillende domeinen.

P.S. er zit een auto instal optie bij inbegrepen zodat je eigen forum 123 kan installeren. ik dacht dat het Fansisco Installer heet.

Bewerkt: door gamekingz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...