End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb een computer spel gekocht maar als ik hem in de PC steek dan pinken er even een paar lichtjes maar gebeurt er niksen m'n CD lezer werkt nog maar ik heb dit probleem nog is gehad toen deed iemand iets en toen werkte het wel. :S Maar ik weet niet meer wat je moest doen, weet iemand van julie het? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Volgens mij si dit meer een hardware probleem, wat je zou kunnen proberen is even je CD-speler uitblazen. Dan is het laseroogje weer schoon en dan doet hij het misschien weer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Volgens mij si dit meer een hardware probleem, wat je zou kunnen proberen is even je CD-speler uitblazen. Dan is het laseroogje weer schoon en dan doet hij het misschien weer. Het uitblazen hielp niet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 The Sims 3... Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 The Sims 3...Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Open je PC Case eens en duw alle kabels eens goed aan. Blaas ze eventueel schoon. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 The Sims 3...Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Open je PC Case eens en duw alle kabels eens goed aan. Blaas ze eventueel schoon. Euhm PC Case? Srry ik ken echt geen r**t van PC's... Maar is er niet iets dat je moet instellen ofzow of moet veranderen??? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Test de DVD eens in een andere drive of hij het daar wel doet? Heb je trouwens überhaupt wel een DVD-speler en niet alleen een CD-speler? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Test de DVD eens in een andere drive of hij het daar wel doet? Heb je trouwens überhaupt wel een DVD-speler en niet alleen een CD-speler? Tuurlijk heb ik een DVD-speler. Maar ik heb maar één DVD-Speler dus kan ik hem bij andere PC's niet testen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Sorry voor de dubbelpost. Maar dit kwam ik tegen: Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 DVD-RW staat er. @PC Case openen. Achterin zitten 2 schroefjes en die moet je los draaien. Let wel op de garantiesticker, als die nog op die naad zit kan je het beter niet doen. Want dan kan je nog naar de winkel voor garantie. Als hij er niet zit draai je de schroefjes los en valt de plaat er met wat gewiggel en gewaggel wel uit. Dan kijk je waar je DVD Drive zit(meestal rechts bovenin) En kijk je naar de achterkant van dat ding en duw je alle kabeltjes even aan. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) The Sims 3...Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Die komt pas morgen uit, schat . Of heb je net als mij hem via een '''goede vriend'' gekregen ?? Probeer dit eens (gebaseerd op XP) Start>Configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer>schijfstations Staat daar een (geel) uitroepteken bij het pictogrammetje?? Bewerkt: 3 juni 2009 door gta master 1 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 The Sims 3...Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Die komt pas morgen uit, schat . Of heb je net als mij hem via een '''goede vriend'' gekregen ?? Probeer dit eens (gebaseerd op XP) Start>Configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer>schijfstations Staat daar een (geel) uitroepteken bij het pictogrammetje?? Goed gezien. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 The Sims 3...Andere CD's leest die ook niet. Er knipperen alleen twee lichtjes en dan stopt het met knipperen, maar er gebeurt niks. Die komt pas morgen uit, schat . Of heb je net als mij hem via een '''goede vriend'' gekregen ?? Probeer dit eens (gebaseerd op XP) Start>Configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer>schijfstations Staat daar een (geel) uitroepteken bij het pictogrammetje?? Ik heb hem LEGAAL die kan je een dag voor de release krijgen. En nee bij schijfstations staat geen uitroepteken... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Sorry voor de dubbelpost.Maar dit kwam ik tegen: [plaatje] Herinstalleer de drivers van dat apparaat eens? Want zo te zien ligt het probleem daar.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.