Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

kijk naar Kelly Huizen :7

is dat niet die ongebouwde vent? :7

bedoel je niet jongentje? was maar 14 hoor :7

net michael jackson, t filmpe was zwart/wit ,en dat dan zognemaade jongetje leek op een meisje :erm: ik snap er niks meer van :7

Delen op andere websites

Ik ken ze iig allebei niet. :clown:

komt omdat ze in frankrijk denk ik niet zo bekend zijn.

Yeah right... Wij leven niet onder een steen ofzo hoor. Ok, ik geef toe, er kunnen nog wel eens wat naakte oeloeboekoe krijgers binnen dringen, maar we hebben gewoon nederlandse tv hoor.

Delen op andere websites

Ik ken ze iig allebei niet. :clown:

komt omdat ze in frankrijk denk ik niet zo bekend zijn.

Yeah right... Wij leven niet onder een steen ofzo hoor. Ok, ik geef toe, er kunnen nog wel eens wat naakte oeloeboekoe krijgers binnen dringen, maar we hebben gewoon nederlandse tv hoor.

wat nou???hallo het lijkt me logisch dat BNers niet in frankrijk bekend zijn hoor.franse beroemd heden kennen we vast ook niet hier in nederland :D hoef je niet voor onder een steen te leven....

Delen op andere websites

ja,gezellig :D thee kransje :bier:

Ja, gezellig, maar ik lust alleen Sterrenmix, anders moet ik... Naja...

En waarom hebben we het hier over BN'ers die bekend zijn in Frankrijk als het over masturbatie moet gaan? :7

Ontopic: Ja... Ik masturbeer al. (Om het netjes te houden, anders krijg ik op m'n kop :cry: )

Delen op andere websites

Nee jij dan, jij gaat hem er een beetje belachelijk om maken :7. Dat is pas stoer :tu: . Ontopic: Uum, ik heb niks ontopic te zeggen. Let me go home free Jowx, alleen voor deze keer?

Dan reageer ik maar op een paar posts boven me: Ik snap ook niet wat je er leuk/lekker aan vind om jezelf te zien afrukken :cab: .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...