GTA Haas Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Beste leden, Ik heb al ong. twee maanden een Iphone 3G in mijn bezit. Ik bel er niet veel mee, maar ik SMS wel veel. Ik heb dit bericht getypt. ''Hey, kom je ff op MSN, kan ik weer met je praten.'' Daarom bel ik niet want dan ben ik meer beltegoed kwijt. Ik typ dus ''MSN'' in en mijn Iphone denkt dat ik het woord ''man'' probeer te schrijven. Dus ik doe spatie en dan komt er ineens i.p.v. ''MSN'' ''man'' te staan. Ik heb er ook veel last van met andere woorden. Ik vind dit heel irritant. Iemand die weet hoe dit niet meer kan komen? Alvast bedankt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Woordenboek uitzetten. Ga naar opties, en dan naar woordenboek. Ik heb 'm zelf niet, maar dit lijkt me wel vrij logisch. Zoiets gebeurd alleen maar als je het woordenboek aan hebt staan (heb hetzelfde met mijn C902). Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Woordenboek uitzetten. Ga naar opties, en dan naar woordenboek. Ik heb 'm zelf niet, maar dit lijkt me wel vrij logisch. Zoiets gebeurd alleen maar als je het woordenboek aan hebt staan (heb hetzelfde met mijn C902). Ja, maar nergens kan ik de woordenboek uitzetten ofzo. Ik druk op Instellingen, dan krijg ik een scherm met vele opties. Vliegtuigmodus Wi-Fi Aanbieder Nieuwe gegevens Geluiden Helderheid Achtergrond Algemeen Mail, Contacten, Agenda Telefoon Safari (Dat is internet, rare naam. ) iPod Foto's Daar kan ik alleen uit kiezen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Dat komt inderdaad door de bepaalde modus die je gebruikt bij het Sms'en. Zo te zien aan je hoofdpost heb je inderdaad de Woordenboek modus aangezet. Aangezien jou Iphone het woord MSN niet kent gaat die van een ander word uit dat begint met de letter: M en ook uit 3 letters bestaat. In dit geval is dit dus: Man. Als het goed is kan je kijken bij bepaalde opties als je een bericht wil starten. Volgens mij kan je Opties klikken zodra je je SMS kan typen. Dan kan je aanvinken welke modus je wilt hebben. Je hebt verschillende soorten modussen: - Woordenboek (Dan gaat het toestel uit van bepaalde woorden) - ABC (Dan heeft een nummer op je toestel bepaalde letters of leestekens) - T9 (Zelf heb ik deze modus nog nooit gebruikt of uitgeprobeerd dus ik weet ook niet zo goed wat het doet) Je moet zelf maar uitvinden wat je het fijnst vind. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Dat komt inderdaad door de bepaalde modus die je gebruikt bij het Sms'en. Zo te zien aan je hoofdpost heb je inderdaad de Woordenboek modus aangezet. Aangezien jou Iphone het woord MSN niet kent gaat die van een ander word uit dat begint met de letter: M en ook uit 3 letters bestaat. In dit geval is dit dus: Man. Als het goed is kan je kijken bij bepaalde opties als je een bericht wil starten. Volgens mij kan je Opties klikken zodra je je SMS kan typen. Dan kan je aanvinken welke modus je wilt hebben. Je hebt verschillende soorten modussen:- Woordenboek (Dan gaat het toestel uit van bepaalde woorden) - ABC (Dan heeft een nummer op je toestel bepaalde letters of leestekens) - T9 (Zelf heb ik deze modus nog nooit gebruikt of uitgeprobeerd dus ik weet ook niet zo goed wat het doet) Je moet zelf maar uitvinden wat je het fijnst vind. Als ik het woord adres intyp dan krijg ik ineens acces. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Dat komt inderdaad door de bepaalde modus die je gebruikt bij het Sms'en. Zo te zien aan je hoofdpost heb je inderdaad de Woordenboek modus aangezet. Aangezien jou Iphone het woord MSN niet kent gaat die van een ander word uit dat begint met de letter: M en ook uit 3 letters bestaat. In dit geval is dit dus: Man. Als het goed is kan je kijken bij bepaalde opties als je een bericht wil starten. Volgens mij kan je Opties klikken zodra je je SMS kan typen. Dan kan je aanvinken welke modus je wilt hebben. Je hebt verschillende soorten modussen:- Woordenboek (Dan gaat het toestel uit van bepaalde woorden) - ABC (Dan heeft een nummer op je toestel bepaalde letters of leestekens) - T9 (Zelf heb ik deze modus nog nooit gebruikt of uitgeprobeerd dus ik weet ook niet zo goed wat het doet) Je moet zelf maar uitvinden wat je het fijnst vind. Als ik het woord adres intyp dan krijg ik ineens acces. Per ongeluk op engels gezet? Reageren
.Senne Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Instellingen>>toetsenbord>>autocorrectie uitzetten. Da's zo bij mijn iPod touch, en ik denk dat dat bij jouw iPhone ook wel zo zal zijn. En stel anders ook direct nederlands in bij Instellingen >>toetsebord>>internationale versies, als dat nog niet zo stond. Ook bij landinstellingen moet je Nederlands ingesteld hebben. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Instellingen>>toetsenbord>>autocorrectie uitzetten. Da's zo bij mijn iPod touch, en ik denk dat dat bij jouw iPhone ook wel zo zal zijn. En stel anders ook direct nederlands in bij Instellingen >>toetsebord>>internationale versies, als dat nog niet zo stond. Ook bij landinstellingen moet je Nederlands ingesteld hebben. Super bedankt zeg! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Je hoeft autocorrectie hiervoor niet uit te zetten hoor, want voor de rest wil het nog wel eens handig zijn. Als er een suggestie komt die je niet wilt hoef je daar namelijk maar op te drukken (daarom staat er ook een kruisje naast) om hem weg te laten gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.