MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar ik heb gehoord met meer is ie sneller ? De stap van 512 MB RAM naar 1 GB is immens, evenals de stap van 1 GB RAM naar 2 GB RAM. Maar van 4 naar 6 of 8 ga je echt niet merken.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar ik heb gehoord met meer is ie sneller ? Nee, als je het niet vol krijgt is het niet sneller. De reden waarom 512mb naar 1024mb zo groot leek, is omdat je met 512mb op ten duur al snel vol zat. En wanneer geheugen vol zit, moeten andere programmas even wachten voordat ze hun data in het geheugen kunnen opslaan, dan onstaat er vertraging. Reageren
Exoit Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar ik heb gehoord met meer is ie sneller ? Nee, als je het niet vol krijgt is het niet sneller. De reden waarom 512mb naar 1024mb zo groot leek, is omdat je met 512mb op ten duur al snel vol zat. En wanneer geheugen vol zit, moeten andere programmas even wachten voordat ze hun data in het geheugen kunnen opslaan, dan onstaat er vertraging. Ooh vandaar! daar zit logica is. Dus gewoon voor de MSI gaan of de Asus? Reageren
Exoit Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik zou voor de MSI gaan. Sorry overheen gelezen. Oke. en waarom speciaal voor de MSI? ( ja ik weet het ik ben lastig! ) Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Sorry overheen gelezen. Oke. en waarom speciaal voor de MSI? ( ja ik weet het ik ben lastig! ) Het is een goed merk en het X58 Pro bord is een super fijn moederbord. Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar ik heb gehoord met meer is ie sneller ? De stap van 512 MB RAM naar 1 GB is immens, evenals de stap van 1 GB RAM naar 2 GB RAM. Maar van 4 naar 6 of 8 ga je echt niet merken.. Let erop dat dit moederbord tripple channel ondersteund, zou dus gewoon voor 6gb gaan oftewel 3x2gb, ben je ook futureproof Sorry overheen gelezen. Oke. en waarom speciaal voor de MSI? ( ja ik weet het ik ben lastig! ) Het is een goed merk en het X58 Pro bord is een super fijn moederbord. MSI en Asus zijn beide topmerken, de keuze hiertussen maakt verder weinig tot niets uit, alhoewel ik stukken meer kapotte MSI borden tegen kom dan Asus borden op mijn werk, maargoed ik ken de precieze verhoudingen ook niet tussen de verkoop van deze 2 merken, dus zal hier verder niet te veel op baseren. Reageren
Exoit Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Weet iemand nog waar je een case van de Acer Predator kan kopen? Zou vet zijn Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Reageren
Exoit Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Damn, dat wil ik niet. En voor wie er nog zin heeft voor mij een pc van 700 of 800 samen te stellen ? graag Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Damn, dat wil ik niet. En voor wie er nog zin heeft voor mij een pc van 700 of 800 samen te stellen ? graag Klik Reageren
Exoit Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Damn, dat wil ik niet. En voor wie er nog zin heeft voor mij een pc van 700 of 800 samen te stellen ? graag Klik Waarom schrijft iedereen hier de Phenom II voor ipv. de i7? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Damn, dat wil ik niet. En voor wie er nog zin heeft voor mij een pc van 700 of 800 samen te stellen ? graag Klik Waarom schrijft iedereen hier de Phenom II voor ipv. de i7? Omdat jij niet genoeg geld hebt in je Budget voor een i7 game systeem. En de 1366 moederborden zijn heel duur. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Omdat de Phenom II beter is qua prijs/kwaliteit. en ze presteren gelijkwaardig in games. Reageren
Exoit Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ja, die case is lelijk. neem een andere XD Die zijn niet los verkrijgbaar. Wil je die case, zul je ook de inhoud ervan moeten aanschaffen bij Acer. Damn, dat wil ik niet. En voor wie er nog zin heeft voor mij een pc van 700 of 800 samen te stellen ? graag Klik Welke is beter dan de bovenste screen of de onderste link? en kan ik erg goed gamen daarmee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.