z0nnebril Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) als ik nu naar een wapen shop ga, kan ik niet alle wapens kopen...er staat dan dat het maar een display model is... vanaf welk moment in de storyline kun je bijv. een RPG kopen? Bewerkt: 3 juni 2009 door z0nnebril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Hoe verder je het spel uitspeelt, hoe meer wapens je kan kopen. Vaak krijg je met een bepaalde missie een wapen, waarna je die kan kopen in de shop. Volgens mij moet je een missie voor Derrick in Alderney[/font] doen, om de RPG te unlocken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Hoe verder je het spel uitspeelt, hoe meer wapens je kan kopen. Vaak krijg je met een bepaalde missie een wapen, waarna je die kan kopen in de shop.Volgens mij moet je een missie voor Derrick in Alderney[/font] doen, om de RPG te unlocken. Was toch die missie met Little Jacob als je die helicopter neer moet schieten boven water voor United Liberty Paper[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Hoe verder je het spel uitspeelt, hoe meer wapens je kan kopen. Vaak krijg je met een bepaalde missie een wapen, waarna je die kan kopen in de shop.Volgens mij moet je een missie voor Derrick in Alderney[/font] doen, om de RPG te unlocken. Was toch die missie met Little Jacob als je die helicopter neer moet schieten boven water voor United Liberty Paper[/font] deze is het in iedergeval niet, want die heb ik gedaan...maar kan nog geen RPG kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik vermoed dat het Babysitting is, aangezien daarin de rocket launcher wordt geintroduceerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 als ik nu naar een wapen shop ga, kan ik niet alle wapens kopen...er staat dan dat het maar een display model is...vanaf welk moment in de storyline kun je bijv. een RPG kopen? aangezien de RPG relatief duur is (15000$) kan je hem beter vinden in liberty city. je vindt ze hier ikzelf geef voorkeur aan de meest noordelijke in Algonquin, hij ligt in zee op de grootste rots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Met dank aan PatrickW kan ik hier een overzichtje zetten vanaf welke missie welk wapen beschikbaar wordt. Vanaf Wat Begin Baseball bat Jamaican Heat Pistol Concrete Jungle Pump Shotgun Do You Have Protection? Micro-Uzi The Master and the Molotov Molotovs Luck of the irish SMG Luck of the irish Sniper rifle Luck of the irish Combat sniper Blow Your Cover Combat shotgun Destruction for Beginners Grenades Destruction for Beginners Assault rifle Three Leaf Clover Carbine rifle Babysitting RPG Museum piece Combat Pistol Ik zal er voor zorgen dat dit binnenkort ook op WikiGTA komt te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Met dank aan PatrickW kan ik hier een overzichtje zetten vanaf welke missie welk wapen beschikbaar wordt. Vanaf Wat Begin Baseball bat Jamaican Heat Pistol Concrete Jungle Pump Shotgun Do You Have Protection? Micro-Uzi The Master and the Molotov Molotovs Luck of the irish SMG Luck of the irish Sniper rifle Luck of the irish Combat sniper Blow Your Cover Combat shotgun Destruction for Beginners Grenades Destruction for Beginners Assault rifle Three Leaf Clover Carbine rifle Babysitting RPG Museum piece Combat Pistol Ik zal er voor zorgen dat dit binnenkort ook op WikiGTA komt te staan. Mooi gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Zonder ook maar één missie gedaan te hebben kan je al bijna alle wapens gewoon van straat plukken op hun vindplaatsen. Alleen de RPG en Siper Rifle kan je pas vinden nadat je toegang hebt tot Algonquin. En dat is voor de Sniper Rifle slechts één missie later als volgens bovenstaande tabel (Blow Your Cover kan je spelen na Luck of the Irish) en voor de RPG is dat dus veel eerder en zo'n RPG komt al goed van pas voordat je Babysitting gespeeld hebt (heel handig zo'n RPG tijdens Three Leaf Clover) én het kost je geen duit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Met dank aan PatrickW kan ik hier een overzichtje zetten vanaf welke missie welk wapen beschikbaar wordt. Vanaf Wat Begin Baseball bat Jamaican Heat Pistol Concrete Jungle Pump Shotgun Do You Have Protection? Micro-Uzi The Master and the Molotov Molotovs Luck of the irish SMG Luck of the irish Sniper rifle Luck of the irish Combat sniper Blow Your Cover Combat shotgun Destruction for Beginners Grenades Destruction for Beginners Assault rifle Three Leaf Clover Carbine rifle Babysitting RPG Museum piece Combat Pistol Ik zal er voor zorgen dat dit binnenkort ook op WikiGTA komt te staan. hier heb ik wat aan dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.