Dead-Dodo Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) Ik ben de laatste tijd wat meer geinterreseerd geraakt in fotografie, en ook al heb ik niet echt een goeie camera(7 jaar oude Nikon Coolpix 2000), heb ik toch geprobeerd een paar dagen wat foto's te schieten en kijken wat de anderen er van vonden. Bewerkt: 3 juni 2009 door Dead-Dodo Reageren
Royboow Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Mooie fototjes hoor, degene die je bewerkt heb zie je bijna niks van. Ik vond vooral de shots van dichtbij mooi Ga zo door met pics maken Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Mooie foto's, vooral de eerste. Echt hele goede lichtinval. Misschien wat donker, dat zou je kunnen verbeteren met de Dodge tool. Maar bewerk de foto niet teveel, want je wilt niet dat je je foto verpest. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Bedankt voor de tip en de reacties Reageren
Stopbord Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Mooie foto's, vooral de eerste. Echt hele goede lichtinval. Misschien wat donker, dat zou je kunnen verbeteren met de Dodge tool. Maar bewerk de foto niet teveel, want je wilt niet dat je je foto verpest. Be sure u have always a backup! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.