Jump to content

God of War: Chains of Olympus

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey guys! :)

Ik heb dit spel voor m'n PSP en ik zit vast. Ik zit in een ruimte waar ik grote steenblokken naar achter schuif, en als ik ze loslaat keren ze terug. Je moet van de eerste steenblok op de tweede steenblok springen en daarna op het 'terreintje'(zeg maar) waar een standbeeld van een paard staat(ik denk ook dat er nog een ruiter opzit. Nu, daarachter(achter het standbeeld), is er een deur die ik met een speciaal schild dat ik gewonnen heb, moet openen. Achter die deur bevinden zich 2 kisten met rood spul in, hiermee kan ik upgrades kopen. Hier, op dit punt, zit ik vast. Ik ben al eens teruggekeerd, maar die deur waardoor ik in die 'steenblokkenkamer', is gesloten. Ik heb die kamer al twee uur onderzocht(ook die kamer met dat paard), maar kan echt niks vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb dit spel ook voor mijn PSP en had ook erg veel moeite met deze puzzel.

Maar ik weet wel het geheim.

Zodra je de stenen naar achteren heb getrokken moet je er niet op springen maar moet je er aan de linker kant langs lopen. En dan moet je naar rechts stappen in het uitgehouwen stuk steen.

Dan sta je in de steen en word je geschoven naar de volgende kamer!

Geplaatst:
Ik heb dit spel ook voor mijn PSP en had ook erg veel moeite met deze puzzel.

Maar ik weet wel het geheim.

Zodra je de stenen naar achteren heb getrokken moet je er niet op springen maar moet je er aan de linker kant langs lopen. En dan moet je naar rechts stappen in het uitgehouwen stuk steen.

Dan sta je in de steen en word je geschoven naar de volgende kamer!

ben er zelf ook erg lang mee bezig geweest, - The Hulk heeft gelijk!

Geplaatst: (bewerkt)

Triads, ik respecteer je omdat je vaak in Covesight zit en je een aardig lid bent, en nu komt daar weer een '+1' bij. Bedankt man! TRIADS FTW!!!

Het is me dus perfect gelukt. (':

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Triads, ik respecteer je omdat je vaak in Covesight zit en je een aardig lid bent, en nu komt daar weer een '+1' bij. Bedankt man! TRIADS FTW!!!

Het is me dus perfect gelukt. (':

Graag Gedaan! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...