cheetha Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Hallo ik heb een probleem ondervonden bij de herinstalatie van windows server 2003 standard editie Ik heb via google ook gezocht naar een oplossing voor dit probleem maar ik kan geen goeie oplossing vinden. weet iemand misschien iets over hoe je dit probleem kunt oplossen?. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Misschien wat meer info? Installeer je het vanaf een cd? controleer dan of er geen krassen op zitten... Reageren
cheetha Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 we instaleren hem eerst van een cd en er zitten geen krassen op. dat heb ik van te voren gecontrolleerd Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ik snap uberhaupt het probleem niet, wat is nu het probleem, vertel dat eerst maar eens en geef eens wat info Reageren
cheetha Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 hij loopt totaal vast bij het instaleren van de apparaten op 34 minuten Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Wat krijg je dan? een error? blijf het scherm de hele tijd hetzelfde? ff wat duidelijker. Waarschijnlijk ligt het aan de cd, heb ook eens gehad dat ik Windows Xp wou installeren maar dat ie het ook na een aantal minuten niet meer deed terwijl de disc krasvrij was. Met een andere cd lukte het wel... Dus als je een andere cd hebt zou ik het daar maar eens mee proberen. Bewerkt: 4 juni 2009 door BC7 Reageren
cheetha Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) het hele systeem loopt vast. we hebben in de setupapi.log hebben we wel een fout ontdekt maar we weten niet hoe we die moeten oplossen. open het bestand log file part. txt daarin hebben wij het gedeelte vanaf het punt dat we de computer opnieuw opgestart hebben. vanaf daar gaat het ook mis met de instelatie van de windows server. maar we krijgen helemaal geen error. omdat het scherm blijft hangen op 34 minuten cheetha Log_file_part.txt Bewerkt: 4 juni 2009 door cheetha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.