Jump to content

LG KP500 Cookie


.Timothy

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Tijdje geleden, maar ik heb even een vraagje. Ik ben van plan om de LG KP500 Cookie aan te schaffen, maar nu heb ik een paar vragen over dat toestel. Heeft iemand hier goede ervaringen mee?

Ik heb inmiddels even rondgezocht op wat sites naar commentaar, meningen, recensies e.d. maar ik ben er tot nu toe nog niet veel wijzer uit geworden. Men zegt dat de touchscreen snel kapot gaat (gelezen op kieskeurig.nl meende ik), maar op een aantal andere sites wordt gezegd dat je er niet echt snel krassen op krijgt. De service van LG zou op de hierboven genoemde site ook onder de maat zijn, maar ik weet niet wat anderen hiervan vinden..

Laat jullie meningen horen en alvast bedankt,

VW(O)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft een LG KP500 Cookie. Ik heb deze mobiele telefoon ook al regelmatig gebruikt en mij bevalt die goed. het is een mooi klein en stevig toestel dat niet snel kapot gaat. Dat het Touchscreen snel kapot gaat vind ik een beetje onzin want alles kan kapot als je er niet zuinig op bent. Hoewel je bij de mobiele telefoon een speciaal pennetje krijgt voor het Touchscreen kan je het scherm ook gewoon aantikken met je vingers. Ik vind in ieder geval dat het ene goede mobiel is en dat die niet snel kapot gaat als je er gewoon zuinig op bent. Dus ik raad je hem zeker aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de KP501, wat ook gewoon de cookie is maar met iets andere toetsen. Ik vind het een erg goede mobiel, al moet je die touchscreen wel gewoon worden en is ie niet zo vlot als bijvoorbeeld de iPod touch. Maar de touchscreen van de meeste gsm's is niet zo heel gevoelig.

Over krassen kan ik me niet uitspreken, het beschermvliesje zit er nog steeds op. Maar op de behuizing zelf komen geen krassen, het is een zacht materiaal dat goed in je hand ligt. Erg plat en lichtgewicht, dat zeker. :Y

Voor de rest een gsm zoals alle andere, met hier en daar wat leuke extra functies. Voor de prijs is het zeker een mooie, al zag ik net een nieuwe samsung voor 180 euro met touchscreen, die me een beetje beter leek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...