ikt Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Hoi Sinds een paar dagen doet mijn Xbox raar als het aan de lampjes zit van of die aanstaat en of er controller zijn verbonden. Óf de lampjes branden altijd, ook als de Xbox op uit staat (voeding op oranje) óf ze branden gewoon helemaal niet. Als ze gewoon niet aanstaan (ook niet tijdens het spelen) dan is er niets aan de hand en gaat de XBox normaal aan, maar als de lampjes aan zijn, gaat de Xbox simpelweg niet aan als ik de controller gebruik. Is er iets mis of zit dit in het Microsoft specials pakket die onder andere ook BSOD/RROD/RSOD en dergelijke bevat? Alles werkt prima als de console aan staat. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Misschien moet je contact op nemen met Microsoft? Of ze ernaar kunnen kijken. @ Hieronder: Als je hem opstuurt duurt wel 2 weken. Bewerkt: 4 juni 2009 door NickOwnage Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Bellen met Xbox, gewoon even bellen. Misschien kun je het zelf thuis oplossen. Of je moet hem opsturen. Hun kunnen jou het beste helpen.. Reageren
ikt Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik stuur hem wel op wanneer hij een RROD krijgt of iets degelijks. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Het beste kan je toch gelijk even contact opnemen. De Microsoft klanten- en reparatieservice zit erg goed in elkaar. Daarbij, als het probleem wat je omschrijft te maken heeft met RROD e.d., wordt je 360 voor nop opgehaald, gratis gerepareerd en kosteloos thuisgebracht. Wellicht dat je het antwoord krijgt dat, zolang hij het nog doet, ze niet tot reparatie over willen gaan. Maar dan is het telefonisch contact hierover tussen jou en Microsoft daar al wel genoteerd in het systeem. Mocht je dan later wél last krijgen, zijn de zaken des te sneller geregeld. Gewoon wel bellen dus! Reageren
ikt Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Drie rode lampjes Hij werkt nog af en toe, maar misschien stuur ik hem toch een keer op. Wanneer krijg ik die dan terug? Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Drierode lampjes Hij werkt nog af en toe, maar misschien stuur ik hem toch een keer op. Wanneer krijg ik die dan terug? Welcome to the club mate Je krijgt hem ongeveer 2 weken na opsturen terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.