Jump to content

Xbox 360 status lichtjes?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi :)

Sinds een paar dagen doet mijn Xbox raar als het aan de lampjes zit van of die aanstaat en of er controller zijn verbonden. Óf de lampjes branden altijd, ook als de Xbox op uit staat (voeding op oranje) óf ze branden gewoon helemaal niet. Als ze gewoon niet aanstaan (ook niet tijdens het spelen) dan is er niets aan de hand en gaat de XBox normaal aan, maar als de lampjes aan zijn, gaat de Xbox simpelweg niet aan als ik de controller gebruik.

:cab:

Is er iets mis of zit dit in het Microsoft specials pakket die onder andere ook BSOD/RROD/RSOD en dergelijke bevat? :)

Alles werkt prima als de console aan staat.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien moet je contact op nemen met Microsoft? Of ze ernaar kunnen kijken.

@ Hieronder: Als je hem opstuurt duurt wel 2 weken.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Bellen met Xbox, gewoon even bellen. Misschien kun je het zelf thuis oplossen. Of je moet hem opsturen. Hun kunnen jou het beste helpen..

Geplaatst:

Het beste kan je toch gelijk even contact opnemen. De Microsoft klanten- en reparatieservice zit erg goed in elkaar. Daarbij, als het probleem wat je omschrijft te maken heeft met RROD e.d., wordt je 360 voor nop opgehaald, gratis gerepareerd en kosteloos thuisgebracht. :D

Wellicht dat je het antwoord krijgt dat, zolang hij het nog doet, ze niet tot reparatie over willen gaan. Maar dan is het telefonisch contact hierover tussen jou en Microsoft daar al wel genoteerd in het systeem. Mocht je dan later wél last krijgen, zijn de zaken des te sneller geregeld. Gewoon wel bellen dus! :tu:

Geplaatst:

Drie

rode

lampjes

:7

Hij werkt nog af en toe, maar misschien stuur ik hem toch een keer op. Wanneer krijg ik die dan terug? :)

Geplaatst:
Drie

rode

lampjes

:7

Hij werkt nog af en toe, maar misschien stuur ik hem toch een keer op. Wanneer krijg ik die dan terug? :)

Welcome to the club mate :sigaar:

Je krijgt hem ongeveer 2 weken na opsturen terug ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...