Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Hallo forumleden! Ik heb sinds kort een heel raar probleem met mijn mobieltje. Mijn geluid werkt niet correct, Als mensen mij bellen doet de ringtone het wel, maar ik hoor de mensen niet praten en zij mij niet. En als ik er een nummer op luister doet hij het ook al niet. (Terwijl het geluid van mijn muziek en mijn ringtone nota bene uit hetzelfde boxje komen:S) Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt! Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Raar! Eerlijk gezegd zo ik niet weten hoe dit komt. Maar ik heb wel is meegemaakt dat iemand zijn mobiel liet vallen of dat er zand of stof in kwam waardoor het geluid het niet meer goed deed. Misschien is dat je probleem? Maar ik vind het raar dat je Ringtone het wel doet maar dat je je contacten niet kan horen tijdens het bellen. Dus misschien ligt het aan je Instelleingen. Misschien staat je HTC Wizard op stil waardoor je het minder goed hoort ofzo... Meer dingen zou ik niet kunnen verzinnen. Bewerkt: 4 juni 2009 door The Hulk Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Bump... Iemand enig idee?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Misschien al een master reset geprobeert? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Misschien al een master reset geprobeert? Ja, allang. Ik weet het echt niet meer. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Zet alles bij de instellingen voor geluid op maximaal. Misschien werkt dat. Bewerkt: 9 juni 2009 door GTAGijsso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.