Jump to content

inzoomen


z0nnebril

Recommended Posts

ik ben nu bij de missie: Three leaf clover aangekomen...hier moet je veel mannetjes uitschakelen, maar hoe kun je nou inzoomen met bijv. je carbin rifle? welke toets? ( voor pc )

het lijkt me handig om toe te passen bij deze missie, omdat je dan sneller die politie kan uitschakelen?

owja, het is mischien handig om ook te weten hoe het heet in je costum map, zodat ik het ook nog kan veranderen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu bij de missie: Three leaf clover aangekomen...hier moet je veel mannetjes uitschakelen, maar hoe kun je nou inzoomen met bijv. je carbin rifle? welke toets? ( voor pc )

het lijkt me handig om toe te passen bij deze missie, omdat je dan sneller die politie kan uitschakelen?

owja, het is mischien handig om ook te weten hoe het heet in je costum map, zodat ik het ook nog kan veranderen ^_^

Je kan inzoomen met scrollen

En je kan dat niet veranderen (Correct me if I'm wrong)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu bij de missie: Three leaf clover aangekomen...hier moet je veel mannetjes uitschakelen, maar hoe kun je nou inzoomen met bijv. je carbin rifle? welke toets? ( voor pc )

het lijkt me handig om toe te passen bij deze missie, omdat je dan sneller die politie kan uitschakelen?

owja, het is mischien handig om ook te weten hoe het heet in je costum map, zodat ik het ook nog kan veranderen ^_^

Je kan inzoomen met scrollen

En je kan dat niet veranderen (Correct me if I'm wrong)

doe je door rechter muisknop en dan scrollen

en je kan het veranderen bij controls en dan custom mapping volgensmij.weet niet hoe het heet daarzo.

----------

o je weet al dat het in custom mapping is,sorry :$

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

ey, bedank ^_^

was er zelf ook al achter gekomen, maar bedankt voor jullie reactie :Y

heb antwoord op mijn vraag, dus ik zeg: :slotje:

>>> Door Hanneswasco: Slotjes geven wij niet op aanvraag, omdat er altijd andere mensen kunnen zijn die nog een vraag hebben die hier iets mee te maken heeft. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...