Stopbord Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Mijn eerste afbeelding ooit gemaakt:Short link: http://yfrog.com/0kmaffthunderjV2:short link http://yfrog.com/5amaffthunder2jV3:short link: http://yfrog.com/5cmaffthunder3jV1 met photoshop c2:Short link: ?V2 met photoshop cs3:Voor een vriend:Mijn userbar V1:Ducks v1:Voor een vriend:Voor een vriend:Voor een vriend:Voor een vriend:Voor een vriend:Assasins Creed :Voor een vriendin: Bewerkt: 14 juni 2009 door kidage Topictitel aangepast Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Mijn mening: Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi: 1. zwarte achtergrond 2. standaardtype letters 3. beetje saai dus... Stanboy96 P.S. Als je hem met Paint hebt gemaakt, dan is hij best goed, alleen zou ik toch wat aan de letters doen, en als je hem in PhotoShop hebt gemaakt ---> Reageren
Stopbord Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Paint van het jaar 0 x\'D Remake met paint: Bewerkt: 4 juni 2009 door kidage Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Paint van het jaar 0 x\'DRemake met paint: Nog steeds erg simpel, maar ziet er al een stuk beter uit met die letters, maar, ik vind dat hij eigenlijk nog wel wat drukker kan: 7 (ik begrijp dat je geen PhotoShop hebt, en het met Paint hebt moeten doen, daarom dit punt) Stanboy96 Reageren
Stopbord Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Paint van het jaar 0 x\'DRemake met paint: Nog steeds erg simpel, maar ziet er al een stuk beter uit met die letters, maar, ik vind dat hij eigenlijk nog wel wat drukker kan: 7 (ik begrijp dat je geen PhotoShop hebt, en het met Paint hebt moeten doen, daarom dit punt) Stanboy96 k , zal iets proberen. Mss klein detail maar ik heb de versie ook veranderd x'D v3: Bewerkt: 4 juni 2009 door kidage Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik vind ze eigenlijk best slecht. Want het is gewoon een plaatje van 2 geweren. En daar zet je wat onder meer is het niet.. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Paint van het jaar 0 x\'DRemake met paint: Nog steeds erg simpel, maar ziet er al een stuk beter uit met die letters, maar, ik vind dat hij eigenlijk nog wel wat drukker kan: 7 (ik begrijp dat je geen PhotoShop hebt, en het met Paint hebt moeten doen, daarom dit punt) Stanboy96 k , zal iets proberen. Mss klein detail maar ik heb de versie ook veranderd x'D v3: Deze is weet IETS beter, maar ik zou toch photoshop aanschaffen voor sigs. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 De nieuwe is toch wat wazig. Oorzaak: Paint. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 De nieuwe is toch wat wazig. Oorzaak: Paint. Daarom moet hij PhotoShop aanschaffen. Reageren
Stopbord Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 IK kan helemaal niet met photoshop werken. Reageren
.Stan Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 IK kan helemaal niet met photoshop werken. Heb je het wel doen, zoja, typ bij goolge in '' photoshop CS (1,2,3 of 4) tutorials signature, of kijk op dit forum, er zijn zat tutorials. Stanboy96 Reageren
Stopbord Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) IK kan helemaal niet met photoshop werken. Heb je het wel doen, zoja, typ bij goolge in '' photoshop CS (1,2,3 of 4) tutorials signature, of kijk op dit forum, er zijn zat tutorials. Stanboy96 Ok bedankt! Ik heb cs2 Maar ik heb een image gemaakt maar nu is het PSD en kan het nergens uploaden vriend heeft geupload: Maar ik wil wel een oplossing >>> Door Jay;: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Ok sorry Bewerkt: 6 juni 2009 door kidage Reageren
gonzo Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Maar ik heb een image gemaakt maar nu is het PSD en kan het nergens uploaden vriend heeft geupload: Maar ik wil wel een oplossing Opslaan als en dan opslaan als jpg.. Maar ik vind je pics niet zo goed gelukt sorry Reageren
Stopbord Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Maar ik heb een image gemaakt maar nu is het PSD en kan het nergens uploaden vriend heeft geupload: Maar ik wil wel een oplossing Opslaan als en dan opslaan als jpg.. Maar ik vind je pics niet zo goed gelukt sorry Mja ,ik ben maar een beginner , ik ben wel blij met min eerste photoshop resultaat (wel beetje leeg maarja ) Als ik op het pijltje klik staat er alleen maar psd. =( Heb cs3 gekocht, kan nu wel Mijn nieuwste creatie: Gemaakt vor een vriend: Bewerkt: 6 juni 2009 door kidage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.