thuron Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb een script dat ik veel commands in remote admin kan doen, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook alles wat iedereen zegt te laten zien in het remote admin scherm. is hier een manier voor? Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Voor zover ik weet is de print() functie niet ondersteund in de remote admin. Ook als je bijvoorbeeld 'gmx' doet zal het op zich wel werken, maar je ziet niets in de console. Een oplossing zou kunnen zijn om IRC te gebruiken. Al denk ik dat dat al meer voor gevorderden is, aangezien je een grondige kennis van pawno scripting en irc commands nodig hebt. Jacob van het SA-MP forum heeft zijn IRC plugin verwijderd van het forum om een of andere reden. Als je de plugin nodig hebt, geef me dan een seintje, dan post ik 'm wel in dit topic. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Alsjeblieft. De broncodes in C++ zitten er ook nog bij, maar die heb je feitelijk niet nodig. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Het bestand is beschadigd, winzip en winrar kunnen het beide niet openen (heb het met beide geprobeerd). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.