_Night-Men_ Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Hoe moet je Video's Kopieëren van youtube? Bijv., Iemand plaats een clip van een band, ik wil precies datzelfde liedje met clip ook op youtube zetten, maar hoe moet ik hem dan kopieëren? MVG _Night-Men_ Bewerkt: 4 juni 2009 door _Night-Men_ Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Hoe moet je Video's Kopieëren van youtube? Bijv., Iemand plaats een clip van en adn, ik wil precies datzelfde liedje met clip ook op youtube zetten, maar hoe moet ik hem dan kopieëren?MVG _Night-Men_ Waarom zou je dit nodig hebben? Of wil je je Views omhoog halen... Stanboy96 Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Rippen met Ripzor.com en dan met Mediaconvert omzetten naar het gewenste formaat, bijvoorbeeld AVI of WMV. Qua kwaliteit zal het elkaar niet veel ontlopen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Nodig om videos over e-mail enzovoort te sturen Maar bedankt! Reageren
Dieko Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Het kan veel makkelijker. Met een code. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Nodig om videos over e-mail enzovoort te sturen Maar bedankt! :o ok, ik dacht al, want er zijn ook van die mensen die graag views krijgen. Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.