.Levi. Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Beste leden, we gaan weer van start met een nieuwe SOTM met als thema "war". We hebben dit keer drie inzendingen, mag de beste signature winnen! Succes deelnemers. De inzendingen kunnen jullie hier nog eens bezichtigen. Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (verplicht) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht)
Bierbuikje Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Naam: Kai-ShockWave Kandidaat: ? Deze vind ik het mooist van de drie, het is niet 1 kleur wat die anderen wel zijn. Je ziet er veel actie in en dat hoort ook zo als ik denk aan oorlog. Hij heeft een goede render uitgezocht en de achtergrond is ook zeer mooi gedaan met die lijnen die er schuin doorheen gaan.
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Naam: Kai-ShockWave Kandidaat: Moet dit niet zijn 'Waarom'... Waarom: Omdat ik deze signature het mooitste vind, ook kwa effecten, daarom heb ik voor Kai gekozen. Stanboy96
Djmaddox Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Naam: TomHagen. Kandidaat: Nvt denk ik? Ik koos voor deze want dit is iets heel anders dan de andere twee. Ik vond vooral de tekst rechtsboven heel erg grijpend. Verder zijn het mooie kleuren en ik vind het prikkeldraad er mooi bijpassen.
GwnHugo Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Naam:Kai-Shokwave Erg mooie effecten. De afbeelding is ook erg mooi. Bij tomhagen vind ik de render niet zo goed gelukt. Ook vind ik zijn versie behalve de render niet erg oorlog achtig. ZamgOd1 heeft twee keer dezelfde render. Ook zitten er niet zo veel effecten in. De render is ook te groot waardoor er een beetje bij gebrusht is wat niet echt een mooi resultaat oplevert.
NickyHendriks Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Naam: Kai-Shockwave Waarom: Mooie effecten en geeft het echte oorlogs gevoel wat ik bij die van mij en van TH niet krijg
Forumrunner Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Naam: Kai-ShockWave Waarom: Ze zijn allemaal niet echt goed, maar die van Tomhagen is een beetje te leeg vind ik. En die van Zamg0d1 geeft zoals Zamg0d1 zelf ook al aangaf niet een gevoel van oorlog.
The Hulk Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Naam: Kai-ShockWave Waarom: Erg mooie signature met boordevol prachtige effecten. Ook de tekst is goed leesbaar en past bij de rest van de signature! Bewerkt: 5 juni 2009 door The Hulk
.Corneria. Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Naam: Kai-ShockWave Waarom:Ik vond hem echt heel mooi.De 2 andere zijn ook heel erg mooi maar deze springt er voor mij echt uit! .Corneria.
.Levi. Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 De overduidelijke winnaar Kai-Shockwave! Jouw signature stak duidelijk boven de andere 2 uit. Gefeliciteerd met je overwinning. Je ingezonden signature zal 1 maand lang als header bovenaan het graphics forum te bezichtigen zijn.
Recommended Posts