GTA freakje Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Irritante momenten..... We zullen ze allemaal wel hebben. Mijn irritatie ligt altijd bij vrienden en de politie. Altijd belt jacob of roman me op om iets te doen als ik moet afsluiten. Of de politie gaat me achtervolgen als ik moet afsluiten. (en dan vlak bij de tolpoortjes zodat ik geen tol meer kan betalen en meteen 2 sterren te pakken heb ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Irritante momenten..... We zullen ze allemaal wel hebben. Mijn irritatie ligt altijd bij vrienden en de politie. Altijd belt jacob of roman me op om iets te doen als ik moet afsluiten. Of de politie gaat me achtervolgen als ik moet afsluiten. (en dan vlak bij de tolpoortjes zodat ik geen tol meer kan betalen en meteen 2 sterren te pakken heb ) Gewoon ja zeggen en dan weer in je telefoontje Phonebook > persoon > Cancel plans. Dan wordt hij niet boos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik vind het irritant dat ik de HELE tijd gebeld wordt door die vrienden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik vind het irritant dat ik de HELE tijd gebeld wordt door die vrienden. Je kan je telefoon op Sleep mode zetten dan wordt je niet meer gebelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Ik vind het irritant dat ik de HELE tijd gebeld wordt door die vrienden. Je kan je telefoon op Sleep mode zetten dan wordt je niet meer gebelt ja maar je hebt je telefoon wel nodig voor de verhaallijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) ik vond het irritand dat ik steeds door mensen gebeld werd,maar nu weet ik ook al dat je je telefoon op slaap stand kan zetten en dat als net de missie klaar is dat ik dan word dood geschoten door de cops op het laatste moment Bewerkt: 5 juni 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. 5$ betalen is nu niet zo erg maar gewoon irriterend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. Misschien een tip. Voordat je bij de hokjes bent Politie kwijt raken. @ Boven mij: Ja, is irriterend idd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. 5$ betalen is nu niet zo erg maar gewoon irriterend. Het is gewoon irritant dat je niet plankgas kan doorrijden. Nu moet je altijd stoppen om 5$ te betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. 5$ betalen is nu niet zo erg maar gewoon irriterend. Het is gewoon irritant dat je niet plankgas kan doorrijden. Nu moet je altijd stoppen om 5$ te betalen. Dat is wel waar. Die tolbrug moet afgeschaft worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant . Vooral als je langs de tolpoortjes moet. Daar staat ook politie en die lopen dan weg. Dan kan jij geen tol meer betalen en heb je 2 sterren. (bij 1 ster) Waarom ga je dan met een motor niet langs het hele kleine openingetje rechts? Komt er geen politie aan. En wat is nou $5 betaal gewoon zoals mij. Ik betaal ook. Alleen als ik 1 ster heb, dan komen die agentjes uit hun hokjes. En dan kan ik niet meer betalen. 5$ betalen is nu niet zo erg maar gewoon irriterend. Het is gewoon irritant dat je niet plankgas kan doorrijden. Nu moet je altijd stoppen om 5$ te betalen. Dat is wel waar. Die tolbrug moet afgeschaft worden. Ik vind dat die tolbrug juist moet blijven want dat lijkt een beetje op de werkelijkheid. Als je trouwems in een politieauto, brandweerauto of ambulance rijd hoef je geen tol te betalen Bewerkt: 5 juni 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.