Jump to content

Irritatie


GTA freakje

Recommended Posts

Wat je ook kan doen, maar wat niet slim is als de tijd dringt, en ook best dom is, want in het echt zou je dan meer als $5 aan benzine moeten betalen, is: omrijden via de Algonquin Bridge (Snapmap).

Wel handig als je vanaf het zuiden komt en naar Alderney of het noorden van Algonquin moet, dan kan je aansluiten bij de snelweg.

Mijn irritaties:

• Vrienden die je bellen bij hoge wanted. Moet je oppakken terwijl je beschoten wordt.

• Vrienden die je bellen als je lol aan het maken bent. Kan je wel weer cancel plans doen, maar je bent wel je doel kwijt bij bijv. een mens compleet vullen met kilo's lood.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA freakje

    8

  • SNIPER44

    7

  • NickOwnage

    3

  • z0nnebril

    3

Wat je ook kan doen, maar wat niet slim is als de tijd dringt, en ook best dom is, want in het echt zou je dan meer als $5 aan benzine moeten betalen, is: omrijden via de Algonquin Bridge (Snapmap).

Wel handig als je vanaf het zuiden komt en naar Alderney of het noorden van Algonquin moet, dan kan je aansluiten bij de snelweg.

Mijn irritaties:

• Vrienden die je bellen bij hoge wanted. Moet je oppakken terwijl je beschoten wordt.

• Vrienden die je bellen als je lol aan het maken bent. Kan je wel weer cancel plans doen, maar je bent wel je doel kwijt bij bijv. een mens compleet vullen met kilo's lood.

Nog een irritatie: Slippen!

Ik rijd altijd wel wat mensen aan en uiteraard als er een agent in de buurt is.

En nog een:

Hotdogwagens en gasflessen.

Sommige hotdogkarretjes (die kleine met die rooie gasfles) ontploffen als je ze platwalst.

En gasflessen exploderen als je er tegenaan rijdt. (zo ben ik ooit eens gestorven toen ik wilde schuilen voor de politie :schater:)

Link to comment
Delen op andere websites

Westdykers betalen nooit de tol. Maar als ze geen zin in de politie hebben dan springen ze met lage snelheid van hun motor af, vlak voor de tolboom en daarna springen ze weer op hun motor. En ja, dit kan echt. Probeer maar.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Westdykers betalen nooit de tol. Maar als ze geen zin in de politie hebben dan springen ze met lage snelheid van hun motor af, vlak voor de tolboom en daarna springen ze weer op hun motor. En ja, dit kan echt. Probeer maar.

soms lukt 't ook door gewoon er door te rijden met je auto, terwijl je achter je kijkt (met C knop op pc, niet met muis camera draaien) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die tolpoortjes zijn soms wel heel erg irriterend ja, vooral omdat ik altijd precies dan lekker hard aan het rijden ben en meestal heb ik dan totaal geen zin om weer af te gaan remmen.

Dus rijd ik er meestal maar gewoon dwars doorheen, vervolgens krijg ik 1 ster.. gewoon doorrijden en tegen de tijd dat ik weer wat verder ben is die ster toch wel weer weg.

En die hotdog karretjes inderdaad... Op een of andere manier erger ik me mateloos aan die dingen, niets is leuker dan er met een auto tegenaan te rijden. :D

Verder staat er tegenover zo'n safe-house bij mij altijd een of ander gekke vent complete preken te houden, geen flauw idee waar die het over heeft, maar dat stemgeluid door mn speakers is gewoon niet om aan te horen. Verkoop hem meestal een mep of schop en ik ben er ook weer vanaf :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik na 3 keer opnieuw doen de missie 'Hostile Nigonation' had gedaan...( de missie waarin je Roman moet bevrijden )

toen ik hem eindelijk had gedaan en Roman moest volgen, rennde ik per ongeluk tegen hem aan...deed die 5 stappen achteruit, en viel die van 4 hoog naar beneden en was dood!

'Mission Failed''

ja, toen heb ik wat gescholden :duh:

ook bij zown missie van Playboy X...had ik de missie gedaan, maar werd achterna gezeten door die verrekte politie, vevolgens stond de auto in de fik...wil die Playboy mongool niet uitstappen!

'BOEM!!'

'Mission Failed' :N

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik na 3 keer opnieuw doen de missie 'Hostile Nigonation' had gedaan...( de missie waarin je Roman moet bevrijden )

toen ik hem eindelijk had gedaan en Roman moest volgen, rennde ik per ongeluk tegen hem aan...deed die 5 stappen achteruit, en viel die van 4 hoog naar beneden en was dood!

'Mission Failed''

ja, toen heb ik wat gescholden :duh:

ook bij zown missie van Playboy X...had ik de missie gedaan, maar werd achterna gezeten door die verrekte politie, vevolgens stond de auto in de fik...wil die Playboy mongool niet uitstappen!

'BOEM!!'

'Mission Failed' :N

had ik ook.

Ik moest de laatste missie wel 3 keer doen.

1e fail: toen ik op de shanshez moest gaan om die speedboat te gaan achtervolgen, drukte is dus op 'F' om er op te gaan. Ipv op die motor te gaan zitten gaat meneer niko gewoon op een ladertje in het water staan. :duh:

2e fail: toen ik uiteindelijk in die helicopter zat werd ik geraakt door een rpg en men heli ontplofte (ja ik weet dat je geraakt moet worden door die rpg maar JP vuurde constant rpg's af en ik werd in het begin door een van hen geraakt)

En uiteindelijk 3e keer, goede keer. ^_^

Dat was mijn irritantste moment ooit in mijn GTA geschiedenis. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral in het begin erg irritant vond, was dat je niet meer door de deuren van auto's heen kon lopen :engel:

Vooral omdat dit in GTA SA wel gewoon kon..

Heb ik dan ook erg aan moeten wennen 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zich met een gevecht gaan bemoeien.

Laatst was ik dronken met Jacob en toen schoot ik op de grond.

Ik kreeg politie achter me aan en de hele straat wilde opeens met me vechten! :?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zich met een gevecht gaan bemoeien.

Laatst was ik dronken met Jacob en toen schoot ik op de grond.

Ik kreeg politie achter me aan en de hele straat wilde opeens met me vechten! :?

Dat zou ik juist grappig vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral in het begin erg irritant vond, was dat je niet meer door de deuren van auto's heen kon lopen :engel:

Vooral omdat dit in GTA SA wel gewoon kon..

Heb ik dan ook erg aan moeten wennen 0_0

ik vind het juist fijner, want het is gewoon realistisch en daar hou ik van :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zich met een gevecht gaan bemoeien.

Laatst was ik dronken met Jacob en toen schoot ik op de grond.

Ik kreeg politie achter me aan en de hele straat wilde opeens met me vechten! :?

Pak een Knuppel ^^.

Ik reed laatst weer eens door Dukes op mijn The Lost Zombie. Nu spawnden er meer The Lost Zombies met hun gangmembers erop. Ik reed langs een plek waar The Angels of Death rondliepen. Grote shootout :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms is het wat slecht gereld vind ik, als ik de Most Wanted lijst ga afwerken werk ik toch voor de politie? Waarom krijg ik ze dan nog achter me aan? Das dus wel zwaar irritant, maar ah. Iedereen heeft zo momenten waar het niet zo lekker gaat. Maar de politie is inderdaad wel dik irritant :7 .

Jah dit zit me ook echt dwars. Elke keer gebeurt dat weer en dat had ik ook bij GTA SA, ik werk voor de politie komen ze ook nog eens zeuren xD

Link to comment
Delen op andere websites

Auto alarmen.

Duurt altijd wat langer voordat je ermee weg kan.

(bij turismo's in de showroom krijg je altijd een ster als je instapt)

waar heb jij dan Turismo's in de showroom :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...