Jump to content

Irritatie

GTA freakje

Recommended Posts

Auto alarmen.

Duurt altijd wat langer voordat je ermee weg kan.

(bij turismo's in de showroom krijg je altijd een ster als je instapt)

waar heb jij dan Turismo's in de showroom :?

Op deze snapmap staat de showroom aangegeven. In de buurt van je safehouse in middle park east.

Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA freakje

8

• SNIPER44

7

• NickOwnage

3

• z0nnebril

3

Ben je net zo lekker aan het rondcruisen op je Zombie of Hellfury, pak je zo'n irritant stoeprandje mee en lig je plat op je smoel. :duh:

Waar ik ook zo'n hekel aan heb, is als ik een auto wil jatten, en er komen van die politie mensen aan als ik wil instappen, normaal wachten ze even tot je in de auto zit, maar nee, dan druk ik weer per ongeluk op F en dan schieten ze me dood. :duh:

DIE110_F_316449_RzaKISUNGm28jlEc4fu6HA20o8NcaX.jpg IS ZO VERDOMD IRRITANT!

Delen op andere websites

Ben je net zo lekker aan het rondcruisen op je Zombie of Hellfury, pak je zo'n irritant stoeprandje mee en lig je plat op je smoel. :duh:

Waar ik ook zo'n hekel aan heb, is als ik een auto wil jatten, en er komen van die politie mensen aan als ik wil instappen, normaal wachten ze even tot je in de auto zit, maar nee, dan druk ik weer per ongeluk op F en dan schieten ze me dood. :duh:

idd.

Als ik een politiewagen jat met 3 sterren, wil dat rotding niet starten. Schieten ze me dood.

Delen op andere websites

idd.

Als ik een politiewagen jat met 3 sterren, wil dat rotding niet starten. Schieten ze me dood.

Nu zit er teminste wat meer spanning en actie in vind ik. :Y

Delen op andere websites

idd.

Nu zit er teminste wat meer spanning en actie in vind ik. :Y

ja, maar soms is het ook wel weer te veel van het goede :duh:

rij je naar een missie toe, tik je net zown verdome politie wagen aan, kun je gelijk weer die politie van je afschudden :7

Bewerkt: door z0nnebril
Delen op andere websites

Dichtbij een savehouse aan de rechterkant van de 2e eiland. Is tegenover een kledingzaak : perseus ofzoiets.

tis wel leuk om van de bovenste verdieping af te crossen met een turismo in die showroom.

moet je alleen wel goed landen :duh:

Delen op andere websites

Dichtbij een savehouse aan de rechterkant van de 2e eiland. Is tegenover een kledingzaak : perseus ofzoiets.

tis wel leuk om van de bovenste verdieping af te crossen met een turismo in die showroom.

moet je alleen wel goed landen :duh:

dan neem je toch gewoon een nieuwe? ^_^

Delen op andere websites

Gewoon eerst ramen schieten als je van de bovenste verdieping wilt. Dan word je daar niet door afgeremd en ga je gewoon vooruit inplaats van dat je zakt als een baksteen als je tegen het raam botst.

Delen op andere websites

Gewoon eerst ramen schieten als je van de bovenste verdieping wilt. Dan word je daar niet door afgeremd en ga je gewoon vooruit inplaats van dat je zakt als een baksteen als je tegen het raam botst.

Moet je nog het geluk hebben dat je niet tegen een andere (politie)wagen botst of een lantaarnpaal. :puh:

Delen op andere websites

Na een lange tijd niet te hebben gespeeld (reden onbekend) weer alles opnieuw moeten doen, omdat ik ook een herinstallatie van me pc heb gehad, dus alle tutorials en dergelijke moet ik weer door zien. Ook het muziekje (intro) van GTA IV irriteert me op sommige moment wel, In game heb ik tot zover nog niet kunnen ontdekken, maar aangezien ik toch weer ga spelen ga ik die misschien ook nog wel weer krijgen en dan zal ik ze eens posten. :)

Delen op andere websites

Grootste irritatie die ik heb is de button die op je mobiel zit (alleen op Playstation 3): Sixaxis Tutorial.

Soms wil je namelijk snel een cheat activeren, ondertussen weet je al precies hoeveel keer je moet klikken e.d. om bij de cheat-tab te komen, maar soms pakken die knoppen dat niet helemaal (omdat het te snel gaat) en dan kom je uit op die tutorial-knop. Zit je net lekker in een goed moment, wordt je weer helemaal naar het vliegveld toegestuurd.

Ik zeg afschaffen die knop...

Delen op andere websites

Dat soort irritatie heb ik ook met mijn eigen mobiel, dat ik sneller ben dan dat het kl*teding met z'n achterhaalde software kan hebben.. Dus het is wél realistisch! :D Dus ik kan me goed voorstellen dat het je irriteert, ja! :Y

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...