Jump to content

Fly the co-op PC


thierrysn

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bezig om de Archievement Fly the co-op te halen op de PC. Moet ik alle drie de speltypes achter elkaar binnen de tijden halen, of mag je er ook langer over doen (dus met een paar dagen er tussen)? Want ik heb namelijk een week geleden al Hangman's noose binnen de tijd gehaald..

En kan ik ook ergens zien wat mijn record tijden zijn? Ik lees hier alleen over waar je het kan zien met de Playstation, maar ik kan nergens iets vinden hoe het zit met de PC versie.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

De stats zie ik nergens staan op Rockstar Social club.. Ik neem aan dat ze hier zouden moeten staan? Er komt dan dit te staan: Sorry! The data could not be loaded at the moment. Please try again later. Mijn social club account is wel linked met het Live account.

Link to comment
Delen op andere websites

De stats zie ik nergens staan op Rockstar Social club.. Ik neem aan dat ze hier zouden moeten staan? Er komt dan dit te staan: Sorry! The data could not be loaded at the moment. Please try again later. Mijn social club account is wel linked met het Live account.

Dat probleem heb ik ook al een tijdje, maar daar moet je wel officieel zijn voor je multiplayerstats.

Bewerkt: door DaRick1993
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...