Jump to content

Chillen met Dwayne


Zerredane345

Recommended Posts

Mensen ik zit met een klein probleem.

Ik heb ervoor gekozen Playboy X te doden en nu stuurde Dwayne me een mail dat ie wilde chillen. Nou is het al een tijdje geleden dat ik PLayboy plat heb gelegd en als ik Dwayne bel neemt hij niet op. Ook belt hij me zelf niet. Wat moet ik doen want ik vind die backup optie van hem wel handig en die moet je volgens mij ook gebruiken om 100% te halen.

Plz people, help me out with this one...

Ps: Volgens mij mag Dwayne me voor 67, nogwat %...

Bewerkt: door Zerredane345
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik zit met een klein probleem.

Ik heb ervoor gekozen Playboy X te doden en nu stuurde Dwayne me een mail dat ie wilde chillen. Nou is het al een tijdje geleden dat ik PLayboy plat heb gelegd en als ik Dwayne bel neemt hij niet op. Ook belt hij me zelf niet. Wat moet ik doen want ik vind die backup optie van hem wel handig en die moet je volgens mij ook gebruiken om 100% te halen.

Plz people, help me out with this one...

Ps: Volgens mij mag Dwayne me voor 67, nogwat %...

Je moet dat mailtje positief beantwoorden en dan zal hij je binnen een paar dagen terugbellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik zit met een klein probleem.

Ik heb ervoor gekozen Playboy X te doden en nu stuurde Dwayne me een mail dat ie wilde chillen. Nou is het al een tijdje geleden dat ik PLayboy plat heb gelegd en als ik Dwayne bel neemt hij niet op. Ook belt hij me zelf niet. Wat moet ik doen want ik vind die backup optie van hem wel handig en die moet je volgens mij ook gebruiken om 100% te halen.

Plz people, help me out with this one...

Ps: Volgens mij mag Dwayne me voor 67, nogwat %...

Spoiler gebruiken aub

Het is maar een tip

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik had inderdaad een spoiler moeten gebruiken. En ik heb dat maitje al positief beantwoord dus dan zal hij waarschijnlijk binnenkort wel een keer bellen...

Thnx...

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik had inderdaad een spoiler moeten gebruiken. En ik heb dat maitje al positief beantwoord dus dan zal hij waarschijnlijk binnenkort wel een keer bellen...

Thnx...

Als hij dan belt moet je wel iets gaan doen met hem ook al heb je geen zin, want toen hij mij opbelde zei ik dat ik niks met hem wilde doen en daarna kon ik hem niet meer opbellen en moest ik opnieuw beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

Deze bug komt wel vaker voor. Post je savegame eens in het daarvoor bestemde Subforum, zodat iemand anders voor je Dwayne kan bellen en er mee uit kan gaan. Meestal lost een bug als dit zichzelf dan op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk niet zo goed meer of ik positief op die mail heb gerageerd maar volgens mij heb ik dat wel gedaan.

En ik weet ook niet zo goed meer of Dwayne nou gebeld had en of ik dan de activiteit heb gecanceld. Ik had een week niet gespeeld en daarom vergeet ik zulke kleinigheden.

Maar het kan dus ook een bug zijn. Maar wat bedoel je dan met dat ik men savegame moet posten. Als ik Dwayne niet kan bellen waarom zou een ander dat dan wel kunnen. Want bij mij neemt hij niet op dus waarom zou dat bij iemand anders wel lukken?

Als ik hier het antwoord van weet en het blijkt dus opgelost te kunnen worden zal ik men savegame posten. Zou iemand dan een link kunnnen geven naar dat subforum.

Alvast bedankt!

Ps: Stel dat het niet opgelost kan worden. Kan ik dan nog wel de 100% halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ps: Stel dat het niet opgelost kan worden. Kan ik dan nog wel de 100% halen?

Ja dat kan, want Dwayne is geen noodzakelijke vriend voor de 100%. Ik denk dat vele andere met dezelfde bug als jou zitten, en voor zover ik weet is daar (nog) geen oplossing voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ps: Stel dat het niet opgelost kan worden. Kan ik dan nog wel de 100% halen?

Ja dat kan, want Dwayne is geen noodzakelijke vriend voor de 100%. Ik denk dat vele andere met dezelfde bug als jou zitten, en voor zover ik weet is daar (nog) geen oplossing voor...

Oke, maar ik heb wel es gelezen op een 100% checklist en dat was volgens mij op deze site, dat je die backup optie moet gebruiken voor de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Ps: Stel dat het niet opgelost kan worden. Kan ik dan nog wel de 100% halen?

Ja dat kan, want Dwayne is geen noodzakelijke vriend voor de 100%. Ik denk dat vele andere met dezelfde bug als jou zitten, en voor zover ik weet is daar (nog) geen oplossing voor...

Oke, maar ik heb wel es gelezen op een 100% checklist en dat was volgens mij op deze site, dat je die backup optie moet gebruiken voor de 100%

Nou, dat is dus niet zo. Kijk hier maar naar onze checklist.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelfde probleem .. ik kan kate niet meer bellen om op date te gaan, als ik bel dan gaat het direct over op de biep, ik denk dat het was na de missie blood brothers, hoe komt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelfde probleem .. ik kan kate niet meer bellen om op date te gaan, als ik bel dan gaat het direct over op de biep, ik denk dat het was na de missie blood brothers, hoe komt dit?

Dat heeft met je keuze aan het eind van het spel te maken. Ik denk dat je voor deal hebt gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelfde probleem .. ik kan kate niet meer bellen om op date te gaan, als ik bel dan gaat het direct over op de biep, ik denk dat het was na de missie blood brothers, hoe komt dit?

Dat heeft met je keuze aan het eind van het spel te maken. Ik denk dat je voor deal hebt gekozen.

neen want ik heb het spel nog niet uitgespeeld, zoals ik al zei zat ik aaan de missie blood brothers toen k derrick of francis moest vermoorden en ik heb derrick vermoord en normaal moet er een begrfenis kome zag ik in de walkthrough maar die komt er ook mr niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...