Jump to content

Chillen met Dwayne


Zerredane345

Recommended Posts

ik heb hetzelfde probleem .. ik kan kate niet meer bellen om op date te gaan, als ik bel dan gaat het direct over op de biep, ik denk dat het was na de missie blood brothers, hoe komt dit?

Dat heeft met je keuze aan het eind van het spel te maken. Ik denk dat je voor deal hebt gekozen.

neen want ik heb het spel nog niet uitgespeeld, zoals ik al zei zat ik aaan de missie blood brothers toen k derrick of francis moest vermoorden en ik heb derrick vermoord en normaal moet er een begrfenis kome zag ik in de walkthrough maar die komt er ook mr niet?

Misschien heb je je telefoon op sleep mode staan, anders moet je misschien eerst nog andere missies doen? Kijk anders ff op de map of er niet nog een opdrachtgever staat... Of anders weet ik misschien nog wel een oplossing. Heeft packie je al gebeld over de dood van z'n broer? Zo ja dan moet je volgens mij eerst een net pak aan trekken voor kate je belt voor de begrafenis... maar dit weet ik niet 100% zeker.

Bewerkt: door Zerredane345
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hetzelfde probleem .. ik kan kate niet meer bellen om op date te gaan, als ik bel dan gaat het direct over op de biep, ik denk dat het was na de missie blood brothers, hoe komt dit?

Dat heeft met je keuze aan het eind van het spel te maken. Ik denk dat je voor deal hebt gekozen.

neen want ik heb het spel nog niet uitgespeeld, zoals ik al zei zat ik aaan de missie blood brothers toen k derrick of francis moest vermoorden en ik heb derrick vermoord en normaal moet er een begrfenis kome zag ik in de walkthrough maar die komt er ook mr niet?

Misschien heb je je telefoon op sleep mode staan, anders moet je misschien eerst nog andere missies doen? Kijk anders ff op de map of er niet nog een opdrachtgever staat... Of anders weet ik misschien nog wel een oplossing. Heeft packie je al gebeld over de dood van z'n broer? Zo ja dan moet je volgens mij eerst een net pak aan trekken voor kate je belt voor de begrafenis... maar dit weet ik niet 100% zeker.

ja ik moest gewoon nog worden opgebeld door packie en kate en ben naar de begrafenis gwst en nu kan k weer daten met kate, ook al beweert die hele tijd alleen vrienden te zijn, en toch nog samen met mij zou willen zijn moest ze een relatie willen, weird girl :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...