rakker126 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik zoek een goed betaald artikel systeem (PHP) die je kan aanschaffen van het internet. Het moet de volgende functies hebben: Mogelijkheid tot het maken van accounts door gebruikers Mogelijkheid posten van artikelen leden en reacties bezoekers. Mogelijkheid tot veranderen design Mogelijkheid tot verdelen Adsense inkomsten aangemelde leden (bv 50 procent is voor de gebruiker) Zeg a.u.b. niet dat ik het zelf moet maken, maar reageer wanneer je iets soortgelijks weet. Dank! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Je zal er als eerste altijd zelf mee aan de slag moeten. Het basis systeem kan je zo ergens vandaal halen, alleen dan ben je er nog niet.. Wordpress is op zich handig maar niet heel erg uitgebreid (meer voor artikelen). Ik raad je Joomla! aan. Dat is een CMS systeem dat je kan installeren op je server (MySQL en PHP ondersteund, betaalde server). Daarna kan je via hun website verschillende extensies downloaden zoals ledensystemen, artikelen en reclames. Het nadeel is dat het in het begin vrij ingewikkeld kan zijn en als je wil uitbreiden je soms bestanden moet wijzigen in PHP e.d. Vrijwel alles is wel in het engels, maar gelukkig zijn er vaak language-packs te downloaden. Het basispack is gratis. Sommige extensies zullen geld kosten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.