NickyHendriks Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Hallo, Is het mogelijk (zoja hoe ) om een pagina op WikiMedia zo te maken dat als je een geregistreerde gebruiker bent je die pagina kunt bekijken? Bijvoorbeeld.... Zo kan een gast niet op de 'Special:'-Pages komen. Hoe kan ik dit instellen bij mijn eigen pagina's, zoals bijvoorbeeld Templates? // Zammy Somebody ? Ik wil het erg graag leren Want ik wil zo veel mogelijk uit mijn MediaWiki halen Iemand nog? Reageren
marcootje Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik eeeuh denk het niet. Volgens mij is het wel een erg goede suggestie om op google te kijken, of op een MediaWiki documentatie of zo . Anders is het denk ik niet mogelijk met de software zelf... ik heb er trouwens geen ervaring mee hoor . Een laatste optie zou natuurlijk kunnen zijn: zelf inbouwen. Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Is het dit wat je zoekt ? Uitbreiding tot beperking van de toegang tot bepaalde pagina's op basis van interne of groep lijsten uit userspace. Link: Mediawiki AccessControl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.