ArticLight Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Beste menschen, Ik wil mijn Asus TA-891 kastje wat pimpen en dat doe ik dus (na het moeizame overhalen van mijn ouders). Mijn casemod bestaat uit: [X]Cold Cathode's [X]Thermometertje [X]Side window [X]2x80mm en 1x120mm Coolermaster Blue LED fans (al eerder geinstaleerd). [X]Een blauwe LED module De spullen: Kast vóór de mod:(maar wel al met LED fans) Kast na de mod: Hardware: Processor: Intel Core 2 Duo E8400 @ 3 GHz Processor koeler: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Moederbord: Asus P5Q-E Grafische kaart: Nvidia GeForce 8800GT Geheugen: Corsair XMS2 Xtreme Performance 4GB (2x2GB) Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 640GB SATA 7200rpm Geluidskaart: SoundMax HD Audio (Onboard geluid) DVD-station: Samsung WriteMaster SH-S223F Voeding: Coolermaster Silent Pro M500 Monitor: BenQ G900W 19" Widescreen Toetsenbord: Logitech PS/2 toetsenbord Muis: Ideazon Reaper Edge gaming mouse Speakers: Creative 2.1 Speakersetje OS: Windows Vista Ultimate 64-bit Bedankt voor het kijken. (Ik heb inmiddels wel al wat aanpassingen gemaakt zoals de LEDs wat verplaatst, plaksel verwijdert, en de zijplaat beter laten aansluiten) Bewerkt: 25 juli 2009 door ArticLight Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Cool! Weer een casemod topic! Ga ik zekersteweten volgen! Doe je best! Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 minimod mag je best weghalen, voor een eerste keer is een sidewindow maken een hele stap. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Leuk! verder raad ik je aan om met de decoupeerzaag de rechte stukken te zagen en de rond vormen met een figuurzaag. Maar je moet wel een beetje vaardigheid hebben met een decoupeerzaag anders vern**kt het je hele paneel. Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Thanks allemaal. Maar @ hierboven: is een dremel niet beter dan een decoupeerzaag? Want op die online tuts zie je veel dat er een dremel wordt gebruikt. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Een Dremel is ook prima ja, het is wel dat je veel slijpschijfjes nodig hebt bij een Dremel. Bewerkt: 6 juni 2009 door danoontje_nl Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 pas wel op bij t zagen van het plexiglas, dat wil nogal snel smelten, dus niet te gehaast daarmee. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 pas wel op bij t zagen van het plexiglas, dat wil nogal snel smelten, dus niet te gehaast daarmee. Had ik al bedacht, maar thanks voor de tip. Het acryl/plexiglas ga ik overigens met een figuurzaagje doen. Oh en ik heb zojuist met een dremel de rechte lijnen uitgezaagd. Eerst even wat geoefend, en ik dacht 'dit werkt voor geen meter', maar zodra je het doorhebt gaat ie als een zonnetje. Straks ga ik de laaste bochten en het acryl zagen, en dan volgen er weer foto's! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Beste menschen, Ik wil mijn Asus TA-891 kastje wat pimpen en dat doe ik dus (na het moeizame overhalen van mijn ouders). Mijn kleine mod bestaat uit: [X]Cold Cathode's [X]Thermometertje [ ]Side window met 2 LED's ertegen De spullen: Wat doet die Milkyway daar? Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Beste menschen, Ik wil mijn Asus TA-891 kastje wat pimpen en dat doe ik dus (na het moeizame overhalen van mijn ouders). Mijn kleine mod bestaat uit: [X]Cold Cathode's [X]Thermometertje [ ]Side window met 2 LED's ertegen De spullen: http://i227.photobucket.com/albums/dd165/A...ht/IMG_1785.jpg Wat doet die Milkyway daar? Die kreeg ik erbij! xD Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hij is AF! Hier nog wat pics. Zometeen ook een filmpje. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Wauw. Dat is echt vet. Ik ga denk ik ook die vorm zagen in mijn zijplaat! Mooi werk! Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Erg vet! raam past mooi bij de case! ga je later nog verder in casemodden of laat je het hierbij? Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Thanks allebei! En voorlopig laat ik het hier even bij. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Geweldig. Voor een eerste keer is dit echt een mooi resultaat geworden, zeker de zijplaat ziet er nu echt prachtig uit. Op die laatste foto vind ik je pc echt prachtig. Keep it up, en hopelijk ga je in de toekomst nog wel wat doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.