gortie17 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 packie ken je vast wel, als je met hem uit gaat of iets samen met hem doet moet je naar een steegje gaan en proberen de camera zo te draaien dat de camera door zijn hoofd gaat dan zie je een doosje rond draaien met hersenen er op. ik heb helaas geen foto maar probeer het zelf en je zult het zien.
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 packie ken je vast wel, als je met hem uit gaat of iets samen met hem doet moet je naar een steegje gaan en proberen de camera zo te draaien dat de camera door zijn hoofd gaat dan zie je een doosje rond draaien met hersenen er op. ik heb helaas geen foto maar probeer het zelf en je zult het zien. een doosje met hersenen? is dit ook met andere personen zoals lj?
gortie17 Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 packie ken je vast wel, als je met hem uit gaat of iets samen met hem doet moet je naar een steegje gaan en proberen de camera zo te draaien dat de camera door zijn hoofd gaat dan zie je een doosje rond draaien met hersenen er op. ik heb helaas geen foto maar probeer het zelf en je zult het zien. een doosje met hersenen? is dit ook met andere personen zoals lj? xD nee, maar het is egt ga met packie mqrerie (of hoe je het typt) uit en je ziet een doosje in zijn hoofd rond draaien voor meer info lees daarboven
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 packie ken je vast wel, als je met hem uit gaat of iets samen met hem doet moet je naar een steegje gaan en proberen de camera zo te draaien dat de camera door zijn hoofd gaat dan zie je een doosje rond draaien met hersenen er op. ik heb helaas geen foto maar probeer het zelf en je zult het zien. een doosje met hersenen? is dit ook met andere personen zoals lj? xD nee, maar het is egt ga met packie mqrerie (of hoe je het typt) uit en je ziet een doosje in zijn hoofd rond draaien voor meer info lees daarboven Lol, nice. Packie McReary
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 maar hoebedoel je een doosje ?want kan nu even niet checken want mijn xbox staat niet hier.
gortie17 Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) als je naast een muur staat kan je af en toe door iemands hoofd kijken per ongeluk heb je vast wel eens gezien. als je dat bij packie doet zie je een doosje met een plaatje van hersenen er op rondraaien. Bewerkt: 5 juni 2009 door gortie17
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden
Forumrunner Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik kan me nog herinneren dat ik dit een keer op een site had gelezen. Dat was hier.
gortie17 Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD
gortie17 Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik kan me nog herinneren dat ik dit een keer op een site had gelezen. Dat was hier. ik heb t zelf ontdekt maar anderen dus ook
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD maar ik weet niet of het een ee is want ik heb het nog niet gezien,als het nou bv een kartonnen verhuisdoos is met een plaatje van hersenen dan is het natuurlijk wel een ee maar nu kan ik nog niet oordelen. .-------------- zou iemand er een plaatje van kunnen posten? Bewerkt: 6 juni 2009 door thegodfather91
Forumrunner Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD maar ik weet niet of het een ee is want ik heb het nog niet gezien,als het nou bv een kartonnen verhuisdoos is met een plaatje van hersenen dan is het natuurlijk wel een ee maar nu kan ik nog niet oordelen. .-------------- zou iemand er een plaatje van kunnen posten? Klik op mijn link .
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD maar ik weet niet of het een ee is want ik heb het nog niet gezien,als het nou bv een kartonnen verhuisdoos is met een plaatje van hersenen dan is het natuurlijk wel een ee maar nu kan ik nog niet oordelen. .-------------- zou iemand er een plaatje van kunnen posten? Klik op mijn link . zie ik op dat plaatje in het doosje nou een muizen hoofd,verbeter me als ik het fout heb maar ik kan het niet zo goed duidelijk zien. en dit is inderdaag een EE. Bewerkt: 6 juni 2009 door thegodfather91
gortie17 Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 is dit dus wel een easter egg? nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is maar toch goed gevonden oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD maar ik weet niet of het een ee is want ik heb het nog niet gezien,als het nou bv een kartonnen verhuisdoos is met een plaatje van hersenen dan is het natuurlijk wel een ee maar nu kan ik nog niet oordelen. .-------------- zou iemand er een plaatje van kunnen posten? Klik op mijn link . zie ik op dat plaatje in het doosje nou een muizen hoofd,verbeter me als ik het fout heb maar ik kan het niet zo goed duidelijk zien. en dit is inderdaag een EE. oke. heb ik eindelijk iets ondert
Recommended Posts