Jump to content

packie en z`n doos

gortie17

Recommended Posts

Hier een screen

rvj3wy.jpg

is dit dus wel een easter egg?

nee een ee is een grapje of een verwijzing en dit is gewoon packie die zo gemaakt is

maar toch goed gevonden :Y

oke maar ik dacht wie maakt er nou een doosje met een plaatje van hersenen er op in iemands hoofd en heet is heel klein xD

maar ik weet niet of het een ee is want ik heb het nog niet gezien,als het nou bv een kartonnen verhuisdoos is met een plaatje van hersenen dan is het natuurlijk wel een ee maar nu kan ik nog niet oordelen.

.--------------

zou iemand er een plaatje van kunnen posten?

Klik op mijn link ;).

zie ik op dat plaatje in het doosje nou een muizen hoofd,verbeter me als ik het fout heb maar ik kan het niet zo goed duidelijk zien. :bonk: en dit is inderdaag een EE.

Volgensmij is het een doodshoofd

Bewerkt: door Jarno91
Delen op andere websites

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gortie17

11

• Dr.Oppai

9

• Nissan

3

• Forumrunner

2

het lijk ook op een hart als je naar de vorm kijkt

ja maar als je kijkt zien die spikkels er uit als een nues en ogen

ja daar lijkt hij wel op maar je moet s inzoomen op de foto dan lijkt het op hersenen. groene :Y:Y maar wel aparte heresenen hij heeft inderdaad veel weg van mickey en wat van een doodskop.

Bewerkt: door gortie17
Delen op andere websites

Dat blokje geeft aan dat dat persoon meer Health heeft dan een doorsnee Ped. Anders zou hij nooit zoveel kogels kunnen vangen in bijvoorbeeld Three Leaf Clover.

ja oke maar wat heeft dat voor zin als je hem zoon blokje geeft voor levens zeker om onder de missie te kijken hoeveel levens hij nog heeft?!

Delen op andere websites

Heb jij effetjes gelijk dat ik net bij de missie Waste Not Want Knots ben aangekomen :puh:. Hier zijn de vijanden alleen anders, geen politie maar de Ancelotti's. En nee, dat balkje loopt niet leeg doordat er op hem geschoten word.

Delen op andere websites

je moet eens naar het ziekenhuis gaan en op zo een van die ziekenhuisbedden gaan staan, dan naar boven richten en dan zie je de bovenkant van Niko en dan zie je ook zijn oogballen, tanden en tong ahahah :D

Bewerkt: door louisiana
Delen op andere websites

je moet eens naar het ziekenhuis gaan en op zo een van die ziekenhuisbedden gaan staan, dan naar boven richten en dan zie je de bovenkant van Niko en dan zie je ook zijn oogballen, tanden en tong ahahah :D

ja weet het,is best grappig^^

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...