Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

omg, zit jij alleen maar in het general gedeelte ofzo, 3 thema's eronder vind je het easter-egg (paasei) gedeelte. dit zijn grapjes van r* die ze in het spel hebben gestoken. voor meer info: Klik hier!

EDIT: the outlaw was me voor :lol: , hij kan precies ietsje rapper typen

Bewerkt: door david
Geplaatst:

moet ik dan naar een andere , hoe heet dat , gaan? het wordt net zo leuk

Geplaatst:

Wat verbaast me dat toch dat er steeds dingen worden verzonnen die in de buurt van Mount Chilliad gebeuren. Ik ben zo vaak bij die berg geweest, ik vond het altijd zo leuk om er van af te springen maar ik heb daar nooit een vrouw gezien. Daar lopen alleen van die oude oma's en opa's.

Volgende keer wat beeldmateriaal graag.

Geplaatst:

we wachten maar af en laten deze topic even met rust tot dat hij het bewijs hebt maar hij moet wel een bewijs hebben anders wordt hij verbannen van het forum dus kom maar met dat bewijs.

Geplaatst:

miljoenen mensen spelen GTA SA over de hele wereld.

en nu heb jij als eerste een naakte vrouw gezien. ;)

wat is er zo leuk aan een nep easter egg verzinnen, je krijgt er alleen maar een ban van.

Nou leuk hoor.

Geplaatst:

misschien ligt het wel aan het spel ;)

nog nooit heeft iemand iets verdachts gezien bij de mount chilliad ( of hoe die berg ook mag heten ) en dan zegt er iemand dat ie een ***** vrouw heeft gezien <_<

vast een fout in het spel... want die gast zei dat ie die vrouw had achtervolgd en dat ze plots verdween :huh:

Geplaatst:

Nu Se7en heeft gezegd dat als je een nep easter egg verzint je een ban krijgt hoor je toevallig niks meer van hem.

Right, komt erg geloofwaardig over... :rolleyes:

Geplaatst:

hij had al een waarschuwing voor een verzonnen easter egg plaatsen.

ben het nu wel beu.

topic op slot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...