Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

de cheat van de hotringracer 2 doet het bij mij niet ik weet niet of dat bij meer mensen het geval is of ik ben dom

ik zou graag een kleine uitleg erover willen hebben die hotring racer2 cheat

MVG, mircer

Geplaatst: (bewerkt)

Vraagje op welke console speel je het? Ps2/PC/Xbox?

@: Speel je het misschien op Xbox 360? Daar zit namelijk geen Black op maar is dat Start of Select.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik geloof dat er niks mis mee is, ik heb hem ook op de PS2, bij mij deed hij het wel. Misschien een foutje. Reset je console. Start een nieuwe savegame en probeer op nieuw. Misschien helpt dat wel.

Geplaatst:

Bij mij werkt die cheat ook niet. Ik heb de platinum versie (misschien dat het daar aan ligt). Er zijn namelijk verschillen tussen de platinum en niet-platinum versie...

Geplaatst:

ik heb de platium versie

en hij werkt perfect :tu:

het kan daar niet aan liggen

• 1 maand later...

Waarom wil je die lelijke auto met niet eens 50% sex appeal?

Trouwens,als je cheats gebruikt en daarna gaat saven,dan maak je je spel kapot.

Dus niet saven.

Waarom zou je trouwens cheats gebruiken?

Is het spel nog niet makkelijk en leuk genoeg?

Btw, bij mij werkt deze cheat perfect.

En ik save nooit. zoals ik gezegd heb.

Bewerkt: door westsiderules
Geplaatst:

Het ligt niet aan de cheats dat het niet lukt, ik heb platinum bij mij werkt het,

westsiderules stop toch eens over 50% SexAppeal, iedereen mag toch kiezen

met welk voertuig hij SA wil verkennen en het is niet een lelijke auto, het is

gewoon een NAscar-racer uit de 90's.

Geplaatst:
Trouwens,als je cheats gebruikt en daarna gaat saven,dan maak je je spel kapot. Dus niet saven.
Dat maakt bij de meeste cheats geen zak uit, alleen de RIOT cheat is schadelijk aangezien je dan de missie MADD DOGG niet kunt uitspelen.

Daarbij moet je serieus eens ophouden met het bumpen van oude topics, het begint mensen echt te irriteren.

Ga nu niet weer off topic zoals jou bericht en dit bericht hier! Of we krijgen weer een warn level van koe mzungu. btw. om hier geen off topic bericht van te maken,zal ik de cheat zeggen.

R2, L1, Circle, Right, L1, R1, Right, Up, Circle, R2

alleen de RIOT cheat is schadelijk aangezien je dan de missie MADD DOGG niet kunt uitspelen.
NEEN! dit is zo bij elke cheat! En zet de mensen niet aan om cheats te gebruiken zodat hun spel kapot gaat! Bij sommige discs gaat het spel wel kapot en bij zommige niet! Bij jou dus niet! En ik ben het kotsbeu dat niemand dit gelooft want bij mij gebeurde dit! En ik weet dat dit off topic is maar ik wil gewoon waarheid maken van leugens koe mzungu! En geef mij nu geen warn level omdat omdat dit niet bij jou is koe mzungu! Jullie geven de mensen gewoon slechte raad! En dan zitten de bazen(ander woord:profiteurs) te profiteren om warn levels te geven aan de goede mensen die de waarheid vertellen! Stelletje DICTATORS! Mijn geduld is gewoon OP! Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen. Overdaad aan uitroeptekens en alineas verwijdert.
Geplaatst:

Dude... Serieus...

Het spel is sinds 2004 aan miljoenen mensen verkocht en bij geen enkel van die personen is het spel of de disc kapot gegaan van cheaten, behalve bij jou? Geloof je het zelf wel?

Cheaten kan hooguit je savegame verpesten, en dat alleen maar met de riot cheat. Als cheats je disc kapot zouden maken zou R* ze nooit gemaakt hebben, want ze zijn namelijk met opzet in het spel gezet.

Het forum is trouwens om te discussiëren en daarom kun je best een beetje van het originele onderwerp afwijken, en volgens mij gaat het hier toch nog steeds over cheaten en dus is niemand hier offtopic. Jij dubbelpost alleen maar.

Daarbij denk ik dat jou warns volkomen terecht zijn aangezien je al de hele dag topics uit de oude doos aan het bumpen bent, maar daar wil ik verder niet op in gaan.

Geplaatst:

Westsiderules het wordt nu toch echt tijd dat je stopt met het bumpen van topics met off-topic berichten (en dat begin al met >deze post< van jou)! En ik had je ook al aangesproken op het plaatsen van dubbelposts! Daarnaast is het onderwerp/probleem van dit topic >hier< gisteren opgelost. Dat je dus vandaag de goede cheat op WikiGTA hebt gevonden is niet meer dan logisch. :slotje:

Tot slot: iedereen is zelf verantwoordelijk voor het gebruiken van cheats, dat is niet het onderwerp van dit topic. Dat een voertuig lelijk of mooi is is afhankelijk van de persoonlijke voorkeur. Niemand is verplicht om in een voertuig te rijden met minimaal 50% sexappeal. Cheats kunnen NOOIT fysieke schade toebrengen aan de DVD van het spel. Cheats KUNNEN een negatieve invloed hebben op de verhaallijn (gameplay).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...