MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Hey guys! Ik heb dit spel voor m'n PSP. Erg irritant is het volgende: Als ik speel tegen iemand(wedstrijd tegen bijvoorbeeld Nadal), dan piept dat spel telkens. Dat gepiep komt UIT mijn boxen, en het is dus zeker niet m'n Analoge Stick z'n fout. Hoe zet ik dit uit? Dit is echt irritant..Ik heb al eens gezocht in m'n instellingen, maar daar staat niks. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Laatmaar, zelf al gevonden, het zijn de zogenaamde schoenen die op het asfalt ofzoiets schuren.. Bewerkt: 6 juni 2009 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Laatmaar, zelf al gevonden, het zijn de zogenaamde schoenen die op het asfalt ofzoiets schuren.. Piept dat dan zo hard? Heb je al is op je CD gekeken? Reageren
hank_187 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 bij de winkel kun je zon doekie kopen om cd schoon te maken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 In het begin was het vrij irritant, maar het went wel. het is geen foutje van het spel hoor, het is gewoon de schoenen van m'n character die op het asfalt piepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.