Sublime Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Flash, word tegenwoordig vaak in online spelletjes gebruikt maar ik heb een vraag: http://world-cdn.taatu.com/taatuworld/gfx/.../0004/chair.swf dat is een stoel, in het spel word het zonder achtergrond (transparant) in het spel gezet.. Alleen als ik de link open zie ik stoel gedeeltelijk aangezien de rest derboven zit.. hoe kan ik dit positioneren?? met <div> zooi werkt het niet Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Dan staat hij in je Flash niet goed. Wanneer je in Flash bent, moet je je bestanden in het witte vlak zetten (via options kan je de grootte hiervan aanpassen). Waarschijnlijk staat je stoel niet goed op dat vlak. Om er zeker van de zijn dat hij erop staat kan je de X-as en Y-as op 0 zetten. In de HTML code zelf kan je alleen de swf een plaats geven, maar de inhoud kan je niet verschuiven. EDIT: Laatmaar, ik zie inderdaad als ik me browser verklein en verschuif dat je he dan wel ziet. Anders zet je de swf in een HTML bestand en dan centreer je hem? Bewerkt: 5 juni 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Sublime Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Dan staat hij in je Flash niet goed. Wanneer je in Flash bent, moet je je bestanden in het witte vlak zetten (via options kan je de grootte hiervan aanpassen). Waarschijnlijk staat je stoel niet goed op dat vlak. Om er zeker van de zijn dat hij erop staat kan je de X-as en Y-as op 0 zetten. In de HTML code zelf kan je alleen de swf een plaats geven, maar de inhoud kan je niet verschuiven.EDIT: Laatmaar, ik zie inderdaad als ik me browser verklein en verschuif dat je he dan wel ziet. Anders zet je de swf in een HTML bestand en dan centreer je hem? heb ik geprobeerd maar lukte niet.. wil je de code geven? flash kan ik niet veranderen want die komt van een andere bron af.. tenslotte ga ik niet al die dingen kopieeren.... Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Met een DIV zou het toch moeten lukken. Gebruik je Dreamweaver? Dan kan je een div vak tekenen en je Flash object er in plaatsen. Vervolgens kan je je div nog verschuiven. Als je geen WYSIWYG editor zoals Dreamweaver hebt, zul je je div handmatig met css moeten instellen. Even uit m'n hoofd: <head> <style type="text/css"> div#jedivnaam { position:absolute; left:0px; top:200px; } </style> </head> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.