Jesperkaj Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Tijdens de persconferentie van Microsoft werd de nieuwe Halo game, Halo: Reach aangekondigd. Toen werd verteld dat de game ergens in 2010 wordt uitgebracht. Gisteren is er echter meer bekend geworden over de releasedatum van de game. In een interview over de beta van Halo: Reach vertelde een medewerker van Bungie namelijk dat we een beta kunnen verwachten tussen de release van Halo 3: ODST op 22 september en de release van Halo: Reach ergens in de herfst van 2010. Dit zou dus beteken dat we zeker tijdens de E3 van 2010 een hoop extra informatie gaan krijgen over de game. Om de beta te kunnen spelen zul je in ieder geval in het bezit moeten zijn van Halo 3: ODST. Verder is ook over de beta helaas nog niets bekend. Bron: Klik! Trailer: Klik! Geweldig nieuws. Het spel speelt zich op de planeet Reach af, die werd verwoest tijdens de gebeurtenissen van Halo Combat Evolved. Het spel zou zich voor Halo Combat Evolved afspelen. Hopelijk kunnen we dan opnieuw als de Master Chief spelen en kunnen we de droge humor van Sergeant Johnson weer aanhoren. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 wouw goed nieuws ik ben altijd al fan geweest van halo Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 wouw goed nieuws ik ben altijd al fan geweest van halo Je bent zeker niet de enige. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik ben nooit fan geweest van de Halo serie dus zal deze game mij ook niet interesseren. Reageren
stefan321 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 geeen id wat voor een spel het word het was gewoon een flut trailer geen enkele gameplay of stukjes van de game te zien Reageren
Follow Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) geeen id wat voor een spel het word het was gewoon een flut trailer geen enkele gameplay of stukjes van de game te zien Integendeel. Spartan 259 is in het spel. En nog een spartan (320). Je ziet de planeet Reach die gebombardeerd word door de Covenant. Maar als je nu echt het verhaal wilt weten moeten je even hier kijken of hier. Bewerkt: 20 juni 2009 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.