MrIndependent Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik heb Pes 2009 al is het dan slim om 09 er ook bij te kopen ? Ik weet niet echt of er leuke spellen zijn voor psp behalve pes en Fifa . Misschien weet iemand wat . ? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Iemand een idee ?? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Wat denk je van schietspellen? GTA LCS of GTA VCS? Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 @Nick: vroeg hij om schietspellen? Nee Ontopic: Ik denk dat als je PES hebt beter geen Fifa kan kopen. De volgende Fifa is alweer op komst, dus je kan beter even wachten en nog een tijdje PES gaan spelen. Tenzij het je gaat vervelen natuurlijk, dan moet er een spel bij. Ik zou het bij PES laten en wachten op Fifa 10. Waarschijnlijk is op 19 augustus de demo óf de game beschikbaar Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Als je niet kunt wachten op de 2010 versies zou ik liever PES 09 nemen voor de PSP. Het ziet er veel mooier en realistischer uit dan FIFA 09. Ook vind ik het wel wat beter spelen en het lijkt heel erg op de pc/xbox360/ps3 versie van PES 09 en Fifa 09 lijkt daar totaal niet op. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ja maar ik hou ook een beetje van coachen enzo ? Zitten er de zelfde competities in Fifa op de PSP?, als in fifa 09 op de PC Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ik heb zelf Pro Evelution Soccer Manager, moet je maar eens proberen. Een mooi spel met goede graphics veel keuze uit verschillende opstelling en spelers kopen. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Ik heb zelf Pro Evelution Soccer Manager, moet je maar eens proberen. Een mooi spel met goede graphics veel keuze uit verschillende opstelling en spelers kopen. Waar kan ik die kopen dan ? Maar ik wil ook kunnen spelen niet alleen managen welke heeft beste manager mode ? Bewerkt: 8 juni 2009 door MrIndependent Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Die kan je transferen. Transferen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.