frankyyguy Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Ik wat leuke tekeningen gemaakt. Helaas ben ik het meest kwijt geraakt toen m'n computer crashde... Hier zijn 2 tekeningen die ik gemaakt heb met de normale paint: Ok... Deze is best dom Hebben jullie leuke tekeningen gemaakt? Post deze hier! Aléén Gta tekeningen svp. Dit mogen tekeningen zijn die je met de hand hebt getekent, maar ook mogen het "paint tekeningen" zijn die ik als voorbeeld liet zien Edit: Ik heb nog nooit gewerkt met Photoshop. Misschien dat ik het nog ga gebruiken, maar tot nu toe heb ik alleen nog gebruik gemaakt van Paint die op iedere simpele computer staat. Bewerkt: 6 juni 2009 door frankyyguy Reageren
frankyyguy Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Aaah nee... Excusez moi.. Ik heb niet opgelet waar ik dit topic postte! Kan iemand dit sturen naar Graphics Showroom of iets wat er het meest bij past? Leave a comment Niet allemaal tegelijk... Bewerkt: 6 juni 2009 door frankyyguy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik vind ze wel cool. Vooral die eerste. Als ik iets teken ik Paint word het een grote prutsboel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.