RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Hey, Ik krijg van mijn ouders een nieuwe pc. Maar hij mag niet te duur zijn dus ik mag voor rond de 800 euro. Ik wil er graag wel mee kunnen gamen bijv. WoW, Flight Simulator enzo. Weten jullie een goede pc of kunnen jullie er 1 samenstellen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Komt eraan! EDIT: Heb je nog een kast, DVD writer, beeldscherm, toetsenbord, muis, OS, HDD? EDIT2: Hopsa, een Phenom II en een GTX295 voor 810 euro!Wel zonder OS en HDD, als je die er bij wilt moet er een andere videokaart in. Bewerkt: 6 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Dieko Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Komt eraan!EDIT: Heb je nog een kast, DVD writer, beeldscherm, toetsenbord, muis, OS, HDD? EDIT2: Hopsa, een Phenom II en een GTX295 voor 810 euro!Wel zonder OS en HDD, als je die er bij wilt moet er een andere videokaart in. Ik denk dat je beter een HD4850 kan nemen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Komt eraan!EDIT: Heb je nog een kast, DVD writer, beeldscherm, toetsenbord, muis, OS, HDD? EDIT2: Hopsa, een Phenom II en een GTX295 voor 810 euro!Wel zonder OS en HDD, als je die er bij wilt moet er een andere videokaart in. Ik denk dat je beter een HD4850 kan nemen. En hoezo dat? Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 hij vraagt om een complete pc, of een samengestelde pc, oftewel die samengestelde pc moet dan ook helemaal compleet zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Hier nog een PC met een Phenom II en een 9800GX2. OS moet de TS zelf kiezen(XP/Vista). Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Wow bedankt ik vind het erg mooi ik denk dat ik hem wel ga halen maar ik heb gehoort dat azerty erg lange bezorgtijd heeft is dat zo? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Wow bedankt ik vind het erg mooi ik denk dat ik hem wel ga halen maar ik heb gehoort dat azerty erg lange bezorgtijd heeft is dat zo? Ik heb al ~25 bestellingen bij Azerty gedaan, en nog steeds tevreden. Maar je moet idd wel snel zijn, die 9800X2 is een demo model, die heb ik wel bij Azerty in de etalage zien liggen. Hij kan dus zo weg zijn! Bewerkt: 6 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Wow bedankt ik vind het erg mooi ik denk dat ik hem wel ga halen maar ik heb gehoort dat azerty erg lange bezorgtijd heeft is dat zo? Ligt eraan welke levertijd een product heeft. Ik zou niet voor een product gaan met een levertijd van 14 dagen, want die zijn meestal niet meer (goed) leverbaar, en 14 dagen duurt lang als je je op iets verheugt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Voor een paar tientjes meer kan je net zo goed de HD4780X2 van ATi nemen, een veel betere kaart ten opzichte van de 9800GX2. En aangezien je budget toch rond de 800 euro ligt past dat goed en heb je niet de kans dat je demo model voor je neus weg gekaapt wordt. Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Maar ik wil wel graag voor 800 euro alles hebben dus ook beeldscherm, vista enz. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik kijk wel even of ik wat voor je in elkaar kan flanzen, hoe groot moet het beeldscherm zijn? Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik zat te denken aan 20+ inch. Bij Alternate heb je voor 150-160 euro 1 met 22. Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Helemaal geweldig maar ik neem denk ik toch een videokaart met 1gb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.