Jump to content

[REQ] Nieuwe pc RS-modder

Recommended Posts

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RS-modder

12

• Djmaddox

12

• TaartJJ~!

8

• Limbolander

6

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Dan hoef ik over 1-2 jaar niet een nieuwe te kopen voor nieuwe games

1gb is zowat alleen nuttig als je echt een grote monitor gebruikt, bij de 24+ inch pas eigenlijk, verder hoop ik niet voor je dat je over 2 jaar nog met dezelfde pc zit, dan is die sowieso te sterk verouderd om nog mee te kunnen gaan met de nieuwe games.

Geplaatst:
Ik wel, ik had dan eerst een 640MB en nu een 896MB, en ik merk wel een verschil. :Y

van dezelfde kaart? welke games speelde je etc, dat telt ook allemaal he, anders doet je hele argument er niet toe..

Geplaatst:
Ik wel, ik had dan eerst een 640MB en nu een 896MB, en ik merk wel een verschil. :Y

van dezelfde kaart? welke games speelde je etc, dat telt ook allemaal he, anders doet je hele argument er niet toe..

Okee..

Ik speel COD4, GTA IV, Farcry2, Fallout3 en C&C. Ik merk een groot verschil qua FPS in alle games.

Geplaatst:

Okee..

Ik speel COD4, GTA IV, Farcry2, Fallout3 en C&C. Ik merk een groot verschil qua FPS in alle games.

Tuurlijk merk je een groot verschil van een upgrade van 8800GTS naar GTX260, daar heeft het geheugen niets mee te maken.

Geplaatst:

Okee..

Tuurlijk merk je een groot verschil van een upgrade van 8800GTS naar GTX260, daar heeft het geheugen niets mee te maken.

VGA geheugen heeft bijna niks te maken met je prestaties, alleen met de resolutie waar je op wilt spelen, GTA IV is dan weer een uitzondering van een klote game die weer wel veel geheugen nodig heeft, maar zelfs met 2 gb loopt dat spel nog niet perfect..

Geplaatst:

Ik heb gewoon de pc met beeldscherm enzo daar heb ik de videokaart vervangen door een gtx260 zou dat goed zijn?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...