ArticLight Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 En zet je hem zelf in elkaar? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb gewoon de pc met beeldscherm enzo daar heb ik de videokaart vervangen door een gtx260 zou dat goed zijn? Ja, de HD4870 en GTX260 zijn qua prestaties praktisch hetzelfde. Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Nee ik wil hem graag in elkaar laten zetten kan azerty dit doen of moet ik dan ff een computer winkel hier in de buurt vragen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Nee ik wil hem graag in elkaar laten zetten kan azerty dit doen of moet ik dan ff een computer winkel hier in de buurt vragen? Dat kan je door Azerty laten doen voor ik dacht 40 euro. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Nee ik wil hem graag in elkaar laten zetten kan azerty dit doen of moet ik dan ff een computer winkel hier in de buurt vragen? http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volled...eem-1-jaar.html Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Mijn lijstje is nu compleet. Ik moet nu alleen wachten tot ik hem krijg want ik mag hem pas als ik terug ben van vakantie Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb gewoon de pc met beeldscherm enzo daar heb ik de videokaart vervangen door een gtx260 zou dat goed zijn? Ja, de HD4870 en GTX260 zijn qua prestaties praktisch hetzelfde. Hier zie je dat de GTX 260 van de HD4870 1G wint. Al is het maar met een paar FPS. Reageren
.Senne Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 1 gigabite is heus wel nuttig als je gamet, ook al is het op een 17" monitor. Ik speel op 19" (4:3) GTA IV, en gebruik al het videogeheugen van mijn GTX260, namelijk 896 mb. 1 gigabite is dus zeker niet zinloos, en is voor GTA IV en misschien ook toekomstige games eerder een pluspunt. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 1 gigabite is heus wel nuttig als je gamet, ook al is het op een 17" monitor. Ik speel op 19" (4:3) GTA IV, en gebruik al het videogeheugen van mijn GTX260, namelijk 896 mb. 1 gigabite is dus zeker niet zinloos, en is voor GTA IV en misschien ook toekomstige games eerder een pluspunt. GTA IV is zoals ik Sprunk al eens eerder heb zien zeggen een spel met graphics uit 1999 en met systeemvereisten uit 2020. No way dat 1GB voor 17" monitors noodzakelijk zal zijn buiten GTA IV in de komende tijd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 1 gigabite is heus wel nuttig als je gamet, ook al is het op een 17" monitor. Ik speel op 19" (4:3) GTA IV, en gebruik al het videogeheugen van mijn GTX260, namelijk 896 mb. 1 gigabite is dus zeker niet zinloos, en is voor GTA IV en misschien ook toekomstige games eerder een pluspunt. het is niet nuttig, met -norestrictions ku nje alles zetten zoals je wilt, zo akn ik met mijn flutkaartje de texture details op high zetten en de rest op medium e nog 25+fps hebben. Mijn kaart is bijna 2-3 jaar oud(HD2600XT) en draait gta4 nog ruim op medium, in samenwerking met een athlon 5600+. Een kaar tvan 512MB kan gta4 dus easy op high draaien met de goede commandlines en kaart. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 1 gigabite is heus wel nuttig als je gamet, ook al is het op een 17" monitor. Ik speel op 19" (4:3) GTA IV, en gebruik al het videogeheugen van mijn GTX260, namelijk 896 mb. 1 gigabite is dus zeker niet zinloos, en is voor GTA IV en misschien ook toekomstige games eerder een pluspunt. Het is ook nog geen honderd keer verteld op dit forum dat GTA IV gewoon verschrikkelijke mankementen vertoont als het gaat om benodigde specificaties en wat je er voor terug krijgt in prestaties Reageren
.Senne Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 het is niet nuttig, met -norestrictions ku nje alles zetten zoals je wilt, zo akn ik met mijn flutkaartje de texture details op high zetten en de rest op medium e nog 25+fps hebben.Mijn kaart is bijna 2-3 jaar oud(HD2600XT) en draait gta4 nog ruim op medium, in samenwerking met een athlon 5600+. Een kaar tvan 512MB kan gta4 dus easy op high draaien met de goede commandlines en kaart. Ik gebruik zelf ook die command, en speel gta iv op high aan 40 FPS gemiddeld. Maar toch zit ik over mijn 896 mb, en moest ik me beperken tot 512 mb, dan zag het spel er niet uit. Overigens vind ik GTA IV een erg mooi spel, en helemaal niet met graphics uit 1999. De systeemeisen liggen wel hoog, maar over een jaartje ligt elk spel z'n eisen zo hoog. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) maar over een jaartje ligt elk spel z'n eisen zo hoog. Sorry, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Maar dit topic gaat over de nieuwe PC van RS-Modder, en kunnen we discussies zoals deze beter door zetten in het Hardware Discussie Topic. Bewerkt: 7 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
.Senne Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Wel, als hij future-proof wil zijn, gaat hij volgens mij beter voor een 1 gig kaart. Als het niet over één jaar is (modern warfare 2 bijvoorbeeld), is het waarschijnlijk wel over twee jaar. En als je dan nog goede games wil kunnen draaien, kan volgens mij een 1 gig kaart erg goed van pas komen. Mijn idee. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Maar als het zo dan blijft doorgaan zoals jij zegt, hebben we over 10 jaar 10GB VRAM kaarten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.