Jump to content

[REQ] Nieuwe pc RS-modder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
het is niet nuttig, met -norestrictions ku nje alles zetten zoals je wilt, zo akn ik met mijn flutkaartje de texture details op high zetten en de rest op medium e nog 25+fps hebben.

Mijn kaart is bijna 2-3 jaar oud(HD2600XT) en draait gta4 nog ruim op medium, in samenwerking met een athlon 5600+.

Een kaar tvan 512MB kan gta4 dus easy op high draaien met de goede commandlines en kaart.

Ik gebruik zelf ook die command, en speel gta iv op high aan 40 FPS gemiddeld. Maar toch zit ik over mijn 896 mb, en moest ik me beperken tot 512 mb, dan zag het spel er niet uit.

Overigens vind ik GTA IV een erg mooi spel, en helemaal niet met graphics uit 1999. De systeemeisen liggen wel hoog, maar over een jaartje ligt elk spel z'n eisen zo hoog.

Ik speel gta IV atm met textures op medium en de rest alles op very high, en ik vind het er gewoonweg niet uitzien, zelfs niet op een resolutie van 1650x1050, dan is bijv half life 2 episode two en left4dead stukken mooier met 16x AF en 8x AA en de rest ook alles op highest, en dan nog 80-90 fps hebben, dat vergeleken met gta IV wat geeneens AA gebruikt en dan maar een zielige ~40 fps eruit pompen, in feite om te huilen.

Wel, als hij future-proof wil zijn, gaat hij volgens mij beter voor een 1 gig kaart. Als het niet over één jaar is (modern warfare 2 bijvoorbeeld), is het waarschijnlijk wel over twee jaar. En als je dan nog goede games wil kunnen draaien, kan volgens mij een 1 gig kaart erg goed van pas komen. Mijn idee. ^_^

Je wil het gewoon niet snappen ofzo, bij 99.9% van de games maakt de vram geen moer uit, alleen om de resolutie, en ik neem aan dat je niet elk jaar een nieuwere en grotere monitor koopt, dus heb je verder niks aan een 1gb kaart als je toch dan 24" monitor gebruikt. over 2 jaar als je dan heel misschien net een nieuwe monitor koopt zijn is de techniek alweer zo ver gevordert dat je pc toch toe is aan vernieuwing, en dan een totaal nieuwe PC dus wil je een beetje mee gaan met de games van dat moment.

Bewerkt: door Scrtz
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RS-modder

12

• Djmaddox

12

• TaartJJ~!

8

• Limbolander

6

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Okee, zelf ff gemerkt dat die 1gb zelf alleen nuttig is voor gta4, ik zat dus over het limiet heen van 512 en af en toe laadden hele delen niet of neit goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...