hippiebus Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Hallo, Ik wil van een Rustler een Spitfire maken. Ik wil alleen de painting veranderen. Hoe doe ik dit? Ik heb al in de master tutorial list gekeken maar ik weet niet welke ik dan moet nemen. Alvast bedank! Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Je zou hiervoor moeten kijken naar 'Texture modding' tutorials. Veel succs! Reageren
hippiebus Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Dank je wel, maar daar staat niet echt 1 voor auto's en vliegtuigen etc. alleen voor kleuren, maar geen logo's etc. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Deze mod bestaat ook al. Je kan ook deze gebruiken: klik Reageren
hippiebus Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Deze mod bestaat ook al. Je kan ook deze gebruiken: klik Dankje , ik had wel gezocht maar niks gevonden Reageren
lolhooftz Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) probeer txd workshop of the ultimate editor ik gebruik zelf TUE maar TXDWRKSHP is veel makeluker als je alleen txd wil doen voor links ofzo kijk in download lijst Bewerkt: 16 juni 2009 door lolhooftz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.