Jump to content

inFamous of Red Faction Guerilla

inFamous of Red Faction Guerilla?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. inFamous of Red Faction Guerilla?

• inFamous
      6
    • Red Faction Guerilla
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen!

Over een aantal weken mag ik een spel uitzoeken voor de Playstation 3.

Ik was eerst helemaal overtuigd dat ik inFamous ging kopen. Maar onlangs kwam ik ook een paar reviews van Red Faction Guerilla tegen, wat er overigens ook fantastisch uit zag! ^_^

Nu is mijn vraag: welke zouden jullie kiezen? inFamous of Red Faction Guerilla? Ik heb beide demo's gespeeld en ik ben er nog steeds niet uit. Beide kopen is geen optie omdat ik het geld er niet voor heb.

Met welke van de twee denken jullie waarmee ik me het meest mee vermaak tijdens de zomervakantie? Leg ook a.u.b. uit waarom je inFamous of Red Faction Guerilla hebt gekozen, beargumenteer.

paul007 :cya:

EDIT: A.U.B. OOK VERTELLEN WAAROM.

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:
Waar houd je meer van, Free Roaming of Shooter?

Eigenlijk allebei... maar mijn voorkeur gaat toch naar Free Roaming.

Geplaatst:

red faction lijkt mij best wel boring, het spel focust zich alleen maar op het vernietigen van gebouwen lijkt wel. Infamous heeft veel meer variatie qua missies en superkrachten. in red faction zit je maar de hele tijd met je hamer te slaan.

Geplaatst:
Waar houd je meer van, Free Roaming of Shooter?

Eigenlijk allebei... maar mijn voorkeur gaat toch naar Free Roaming.

Dan kan je het beste voor InFamous gaan ;)...Nee, ik denk persoonlijk ook dat InFamous leuker is, omdat het FreeRoming is, maar een groot nadeel van InFamous en ook eigenlijk van prototype is dat je geen multiplayer hebt, dus als je fan bent van multiplayer moet je weer voor Red faction gaan, dus je moet eigenlijk aan jezelf vragen, wat vind ik belangrijk:

* Free Roaming

* Multiplayer

* Destruction

* Superheldenshit

Etc. Dus eigenlijk gewoon een lijstje maken met alle punten die je van beide games leuk vind, en dan kijken waar je de meeste positieve dingen bij hebt staan.

Succes en post maar als je een keuze hebt gemaakt!

Stanboy96 :cya:

of wacht tot ze allebei afgeprijst zijn tot 29,99 en koop ze allebei.

Of koop ze 2ehands op bijv. Markplaats.nl[/font]

EDIT: Ik denk dat je InFamous leuker vind, want je hebt dit topic geopend in Free Roaming (en race) en dus niet bij Action (en adventure)...

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Ik zou zelf voor Red Faction gaan :puh:

Het heeft Multiplayer, de destructie ziet er zo mooi uit (alle gebouwen kunnen verwoest worden (behalve gebouwen die nodig zijn voor het verhaal), ik vind dat het spel er super mooi uit ziet, en ik krijg bij het spelen van dat spel echt een Guerilla gevoel :puh:

Je hoeft trouwens ook niet bang te zijn dat je het niet meer snapt omdat je Red Faction 1 niet gespeeld hebt, er zitten alleen een paar verwijzingen in, maar voor de rest is het een "nieuwe" storyline :puh:

Geplaatst:

Het heeft Multiplayer, de destructie ziet er zo mooi uit (alle gebouwen kunnen verwoest worden (behalve gebouwen die nodig zijn voor het verhaal), ik vind dat het spel er super mooi uit ziet, en ik krijg bij het spelen van dat spel echt een Guerilla gevoel :puh:

Je hoeft trouwens ook niet bang te zijn dat je het niet meer snapt omdat je Red Faction 1 niet gespeeld hebt, er zitten alleen een paar verwijzingen in, maar voor de rest is het een "nieuwe" storyline :puh:

In de multiplayer vallen de gebouwen wel niet realistisch, ze vallen supersnel en niet realistisch om, ik hoop dat ze daar dan wel iets aan doen. (Ik heb het hier wel over de MP demo, dus niet over het echte spel)

Geplaatst:

In de multiplayer vallen de gebouwen wel niet realistisch, ze vallen supersnel en niet realistisch om, ik hoop dat ze daar dan wel iets aan doen. (Ik heb het hier wel over de MP demo, dus niet over het echte spel)

In het echte spel vallen ze anders wel realistisch om :puh:

Ok dan is het goed, maar ik denk al er in de MP veel lagg is dat ze ook wel nep zullen omvallen, maarja boeiend, het gaat hier erom wat de topicaanmaker wil, dus we gaan veel te veel offtopic...

ONTOPIC: heb je al een keuze gemaakt?

Bewerkt: door stanboy96

Ok dan is het goed, maar ik denk al er in de MP veel lagg is dat ze ook wel nep zullen omvallen, maarja boeiend, het gaat hier erom wat de topicaanmaker wil, dus we gaan veel te veel offtopic...

Ja. Ik ga toch voor inFamous. Bedankt voor alle handige reacties. Ik ben toch iets meer van FreeRoaming.

Offtopic: Sorry voor de late reactie. Dat komt omdat ik m'n kuitbeen onlangs heb gebroken. :cry:

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

de omgeving van red faction is echt saai en herhalend, en hier en daar staat er op die kale vlakte een gebouwtje die eruit ziet alsof het van plastic ofz is gemaakt. een hit en de muur ligt er al uit. lijkt me helemaal geen leuke game. en daarnaast zijn de graphic ook niet zo perfect.

Geplaatst:

Ja. Ik ga toch voor inFamous. Bedankt voor alle handige reacties. Ik ben toch iets meer van FreeRoaming.

Offtopic: Sorry voor de late reactie. Dat komt omdat ik m'n kuitbeen onlangs heb gebroken. :cry:

Ok GOEDE KEUS :tu:

Jammer van je kuitbeen... :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...